Gå til innhold

Aldri mer legevakten i Oslo!!!

Anbefalte innlegg

Hei dere..må bare fortelle hva som skjedde på søndag!!! jeg dro til legevakta pga jeg hadde beige utflod...satt 4 timer å ventet, så kommer vi inn til en lege som undersøkte meg...hun sa at jeg hadde 0,7cm åpning å aborterte..jeg måtte bare gå hjem og blø det ut for siden jeg bare er 7 uker tar ikke sykehuset å sjekker meg. Hvis ikke jeg begynte å blø skulle jeg komme tilbake å få en pille for å sette det igang...det var ingen vei tilbake fikk vi beskjed om! jeg har ikke hatt smerter eller noe så vi bestilte time på volvat hos gynekolog i går...alt var i SKJØNNESTE orden!!! livmorhalsen var lukket og vi så hjertet slå! FOR EN LYKKE!!!

Går det ann å ha så innkompitente leger tl å undersøke gravide??!!!

Vi skal sende inn en klage på legen! tenk om jeg hadde tatt den pillen??? SKREKK!!!! så ikke ta alt leger sier for god fisk dere!!! stol på mavefølelsen!

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142535989-aldri-mer-legevakten-i-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som jeg har lest av råd mange ganger før: Ikke la noen utføre utskrapning el.l uten at det er utført UL! Det er jo rimelig merkelig at legen på legevakten ikke gjorde dette..

Bra det endte godt og at du stolte på magefølelsen nok til å få en second opinion :)

Hei :)

Ja vi skal helt klart sende inn en klage! det er helt utrolig! Gynekologen på volvat sa at flergangs fødende kan ha en liten åpning pga de har født før, og utfloden jeg hadde var bare gammelt blod...jeg er så sint, men samtidig veldig lettet, klarer ikke tenke på hva som kunne ha skjedd hadde vi hørt på den idiot legen.

Takk for støtten dere :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...