RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 De siste 3 døgnene har det kommet en del snø, og jeg skulle ta med sønnen min på butikken igår. Vi har kjøpt ny brukt-bil, og det var første gangen på mange år, at jeg kjørte bil med manuelle gir på vinterføre. Jeg tok det med ro, men i en sving mistet jeg kontrollen på bilen. Jeg greide nesten å rette den opp, men fikk panikk da det kom en bil imot. Vi holdt på å frontkollidere med den motgående bilen, og jeg måtte ratte som en gal, for å styre bilen tilbake på min side av veien. Dermed kjørte vi ned ei råbratt skråning. Bilen spant ned skråninga, slik at når den stanset hadde vi rotert 180 grader. heldigvis bremset snøen for farten. Bilen vippet litt over på siden, før den falt ned på hjulene igjen. Alt som lå løst i bilen, ble kastet rundt, og mobiltelefonen min gikk istykker. Heldigvis gikk det bra både med sønnen min og meg. Og heldigvis hadde jeg bare rema på selen over brystet (ikke den delen av selen som går tvers over nederste del av magen). Det er jeg glad for, for fikk vite på kontroll igår at hodet til babyen har festet seg godt ned i bekkenet. Og jeg har kjent liv etterpå. baby var kjempeurolig en stund etter at ulykken skjedde, men hun roet seg ned i løpet av kvelden. har kjent liv idag også. Og airbaggene utløste seg ikke. Ble veldig shaky, og jeg gråt og gråt i mange timer igår.. Sliter litt med bekkenløsning, og det kjentes ekstra godt både igår og idag. Men heldigvis gikk det bra. Har 29 dager igjen til UL terminen idag. sønnen min sier at han ikke vil at jeg skal kjøre bil igjen. kjenner også selv at jeg har fått litt skrekken, så jeg må vel bare hive meg uti det så fort bilen er på veien igjen. HUFF!! MÅTTE bare dele dette. Kjør forsiktig damer!
snuppelura-jente10 Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Så grusom opplevelse. Godt det gikk bra med dere alle. Er selv redd for å kjøre om dagen da jeg føler magen er i veien og jeg ikke klarer å få like god sikt til sidene og bak som før. Men kjøre må jeg jo.. Det er viktig og ikke få helt skrekken etter en slik opplevelse, så du bør så fort som mulig ta deg en kjøretur igjen.
juliogjuleprinsesse Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 For en skrekkelig opplevelse! Men godt det gikk bra med dere alle!
Frkkaos Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 uff dette var ikke særlig.. Men så fort bilen er på vegen, burde du ta deg en tur, sammen med sønnen din og, sånn at han finner ut av at det ikke er så farlig å kjøre bil som han sikkert har fått for seg... Lykke til:) håper det går bra med alle 3...
enits40 Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Huff, så utrolig skummelt!!! Enda godt at alt gikk bra med dere! :-) Ta det med ro og få hendelsen litt på avstand, kan tenke meg at du ble rimelig stresset!!!
RampeguttFårLSøster*HØYGRAVID* Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2010 Tusen takk for omtanken! Ja, jeg må vel ut å kjøre igjen, og ta med meg sønnen min. Det blir nye dekk på bilen nå da, så da håper jeg den sitter bedre på veien. Ble ganske så stressa, men har fått det hele litt på avstand nå. verst for sønnen min, men han ser ut til å ha taklet det bra, bortsett ifra at han aldri vil at jeg skal kjøre igjen. Så det er en kjempegod ide`at jeg må ta ham med på en kjøretur igjen så snart som mulig. Er så glad for at det gikk så bra som det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå