Nynte Skrevet 9. november 2010 #1 Skrevet 9. november 2010 Lillemann på 5 mnd trenger mye søvn. Han trenger 3-4 dupper om dagen og må i seng 1830, da er han veldig trøtt igjen. Før så gråt han dersom han mister smokken under innsovingen, men den siste mnd har han begynt å klage (liksom en sånn presselyd), surve, smågråte litt når han skal sove selv om han har smokken i munn. Dette både dag og natt. Virker liksom så oppjaget, selv om vi prøver så godt vi kan å roe ned før hver legging, men sovner til slutt. Alt fra 5-20 min som regel. Er han blitt veldig overtrøtt, så kan det ta lengre tid. Jeg går inn og titter til han, men jo mer jeg går inn til han, jo mer irritert blir han liksom. Så det beste er egentlig bare å høre på han til han sovner og eventuelt tolke når han har mistet smokken, for den må inn igjen. Når han først sovner, sover han veldig godt.. Det river litt i mammahjerte når jeg må høre på dette hver eneste dag..off. Flere som har det sånn? Og det går vel over etter hvert?
Tuvabaluba Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Har det likt vi også, bortsett fra når han legger seg for kvelden. Håper som deg at det går over, for er ikke godt å høre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå