Gå til innhold

kontroll?

kathy89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På min første kontroll tok de ultralyd og gjorde nøye mål på tvillingene for og sjekke om de vokste fint ift hverandre og termin. + at de undersøkte hvilke tvilling som hadde hvilke morkake og hvilke tvilling som var "tvilling1". Ellers var det som en vanlig svangerskapskontroll der de sjekket urin og blodtrykk :).

Hvor mange ul man får underveis tror jeg kommer veldig ann på om man har eneggede eller toeggede tvillinger, om de ligger i samme fostersekk eller ikke, om de har samme morkake eller ikke osv.

Jeg er 26 uker og går til kontroller annenhver uke. Til nå har jeg igrunn hatt ul på hver kontroll jeg har hatt. Jeg harr gutt/jente tvillinger som ligger i hver sin fostersekk og har hver sin morkake.

hmm.. okey:) jeg vet ikke heelt kjønn enda, mest sannsynlig 2 jenter, men vartfall ei, er toeggede, ligger i hver sin fostersekk og har hver sin morkake. får vel bare smøre meg med tolmodighet til i morgen:p får mann noe informasjon på denne kontrollen? Har du noe å fortelle hva som sjer fremover som du har fått hørt av lege/jordmor??

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...