harefrøken83 Skrevet 8. desember 2010 #176 Skrevet 8. desember 2010 Dette var vår første prøveperiode
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #178 Skrevet 8. desember 2010 Så gøy, Tingeling83!! Gratulerer masse!!! Håper det går 1 pp her også, men tviler nok på det. Veldig mensmurringer i magen i dag og i går, så mensen kommer nok på tida i morra. Tom for tester, og det er like greit. Så får vi bare se om mensen kommer eller ikke. Gratulerer til alle som er gravide og masse lykke til alle som prøver:)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 8. desember 2010 #179 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer så masse Tringeling83. Misunner deg. Har fått godtesjuke lysten og det er nok TR som kommer.
harefrøken83 Skrevet 8. desember 2010 #180 Skrevet 8. desember 2010 Gøy når det klaffer ja :-) men jeg må innrømme at det hele virker litt for godt til å være sant... så jeg gleder meg veldig MED forbehold :-) Jeg tripper over til 1.trim nå, men jeg kommer nok til å titte innom å se hvordan det går med alle sammen! Krysser fingre og tær for dere alle! :-)
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 #181 Skrevet 8. desember 2010 Da kom tanta te meg * skuffa *
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 8. desember 2010 #182 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer så mye til dere 2 som har hatt fulltreffer skulle ønske jeg kunne si det samme. Hadde IKM på Mandag og fortsatt ingen TR her i går`n...men derimot litt EL slim...er det mulig?! kjente jo som sagt tidligere her ikke noe til EL for 14 dager siden så kan det virkelig hende at det er nå istede..eller kan man ha EL slim hvis man er gravid? Syntes det er skikkelig frustrerende å ikke vite hva kroppen driver å surrer med når den vanligvis er helt i rute....hm...
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #183 Skrevet 8. desember 2010 Nei, ikke godt å forstå seg på kroppen... Jeg har ikm i morra og har skikkelig mensmurringer, så er ikke overrasket hvis den kommer. Men skulle jo så gjerne vært gravid, da... Jeg prøver litt omvendt psykologi på kroppen min..går å småsutrer for at jeg ikke kan drikke så mye kaffe, ikke kan spise spekemat osv hvis jeg blir gravid... funker nok ikke, men da har hvertfall de positive sidene ved en negativ test klare:)
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 8. desember 2010 #184 Skrevet 8. desember 2010 Tror faktisk jeg er gravid. IKM i dag og tror jeg fikk positiv test på mandag. Tok testen og såg at den var blank. Kledde på meg og såg på den igjen, en svak rosa strek, tok ikke tiden men tror det gikk mindre enn 5 minutt.... Får en cb test i posten i morgen. Gleder meg. Dette har vært en ventende uke!!!
bamsemomsen Skrevet 8. desember 2010 #185 Skrevet 8. desember 2010 jippi jeg er gravid. testa positiv 3 desember og jeg hadde ikm 8 desember
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #186 Skrevet 8. desember 2010 Oi oi oi, gratulerer!! Håper CB lyser klart mot deg i morra, så du slipper å være i tvil:) Ventende uke, ja...kjenner til den. Min 1 pp, så jeg er uhyre spent. Har du noen symptomer du vil dele da?
bamsemomsen Skrevet 8. desember 2010 #187 Skrevet 8. desember 2010 jippi jeg er gravd.. testa positiv 3 desember og hadde ikm 8 desember
Gjest Skrevet 8. desember 2010 #188 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer til deg også, Frk. utolvmodig Gøy med så mange positive tester,da!!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 9. desember 2010 #189 Skrevet 9. desember 2010 Tok ein test i dag og blendahvit. Kom ikkje som eit sjokk skal ha TR 12 des,kan jeg ha testet for tidligt ? Føler på kroppen at TR er på veg godtesjuk.
bomsa Skrevet 9. desember 2010 #190 Skrevet 9. desember 2010 Negativ test her også, ¨å da er det over i neste PP. Var ikke overraskende da kjæresten var syk under EL. Bedre lykke neste gang..:-)
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #191 Skrevet 9. desember 2010 Jg er i følge FF 3 Dpo nå!! Så da hører jeg ikke til her i det hele tatt. Gratulerer til dere med positiv test Håper på julemirakel for alle oss andre
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. desember 2010 #192 Skrevet 9. desember 2010 Til oss som har fått TR: Gled dere til helga, nyt et glass vin eller to, og tenk tanken om at det kan være siste helga hvor du og kjæresten kan kose dere sammen, og kun har dere selv å tenke på. Ha sex på kjøkkenet, i bilen eller hvor det måtte passe seg, og gled dere over de små tingene, plutselig er vi ikke bare to lenger!
Gjest Skrevet 9. desember 2010 #193 Skrevet 9. desember 2010 Da kom mensen på ikm dagen som alltid. Presis skal den ha for at den er. Helt skummelt hvor mange symptomer en kan klare å innbille seg... Og skuffelsen i det jeg oppdaget det, stakk dypt, selv om jeg har prøvd å forberede meg på det.. Jaja, nå blir det jul med spekemat og julekaffe i store mengder Ikke så hard på alkoholen;) Godt å slippe kvalmen i jula også... Skulle jeg slitt med den kvalmen jeg har innbilt (?) meg de siste dagene, hadde ikke jula blitt noe særlig..
Dossa :) Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #194 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er idag 12 DPO, venter TR på søndag. Svidde av en test idag, og den var jo selvfølgelig negativ. Jeg var forberedt på det, men samtidig ble jeg lei meg. Nå svir jeg ikke av en test før tidligst på mandag neste uke. Håper jo at det er et lite håp for meg Gratulerer til dere heldige som traff blink denne pp Vi andre kommer etter så fort vi kan
SNURF 5 GUTTER Skrevet 10. desember 2010 #195 Skrevet 10. desember 2010 Jeg har og TR sondag. Men har ingen symptomer kun godtesjuk og det er tegn at TR er rundt corner.
annengangsmor Skrevet 10. desember 2010 #196 Skrevet 10. desember 2010 Jeg er 16 dpo i dag, og negativ test i efta:( Kom pittelitt brunt slim 3 ganger i går, og en gang i dag på papiret da jeg tørka meg. Ellers merker jeg ingenting til noenting. Bruker å ha jevnlig sykluser på 23-27 dager og i dag er dag 29. Veldig unormalt til meg å være. Kjett å gå i uvissheta. Skal TR komme så syns jeg den snart kan komme så jeg kan gå over i neste PP hehe
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 10. desember 2010 #197 Skrevet 10. desember 2010 Da kom CBen i posten i dag og jeg er GRAVID!!! Jippi. Greier ikke helt å tro det ennå. Har ikkje hatt mye symptom men har faktisk hatt halsbrann, mest ca 5-6 dagaer etter unnfangelse. Litt videre også men heldigvis litt mindre enn i begynnelsen..... Sender babystøv til ALLE og håper at det hjelper. Unner alle å gå en gravid jul i møte!!!!
Kath+3 Skrevet 11. desember 2010 #198 Skrevet 11. desember 2010 da kom TR gitt :( 6 dager på overtid..æsj! Da går vi vel i gang med siste prøveperiode på noen måneder så da får det briste eller bære
SNURF 5 GUTTER Skrevet 11. desember 2010 #199 Skrevet 11. desember 2010 Venter po min TR i dag eller i morgon. Har hvore kjempe godtesjuk og null symptomer po gravid. Kjenner po kroppen at TR er po vei.
Dossa :) Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #200 Skrevet 12. desember 2010 Tr kom idag på dagen. Var ikke uventa men hadde jo et ør lite håp likevel. Da får vi satse på å treffe blink i neste pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå