Gjest Skrevet 6. desember 2010 #151 Skrevet 6. desember 2010 Æsj og æsj. Tar meg i å håpe litt nå. Prøver å si til meg selv at det ikke er sikkert jeg har hatt en el en gang. Og dess mer jeg sniker på charter på FF tviler jeg på det. Men jeg er så øm og støl i magen. Er ubehagelig å sette med ned og reise meg opp for det kjennes ut som en stor øm klump inn i magen min som flytter på seg. Og i går kveld gjorde det litt vondt å ha sex. Samme type vondt som nå, kjennes ut som noe røsker i lysken. Kjente det skikkelig godt ene gangen når jeg hostet i går. Da stakk det til på begge siden av magen. Men sammenlignet med sånn jeg følte meg før ikm (som muligens er torsdag?!) sist jeg var gravid, så er jeg ikke det nå. Dumme håpet! Kommer vel til å gå på en liten smell denne gangen.. http://www.fertilityfriend.com/home/323423
Kath+3 Skrevet 6. desember 2010 #152 Skrevet 6. desember 2010 Noen som har startet testinga? IKM i går, ingen tegn til tanta ENDA krysser fingre for oss alle sammen
bomsa Skrevet 6. desember 2010 #153 Skrevet 6. desember 2010 Smaug, jeg har ikke peiling på slike temperaturer. Hva er det den skal gjøre og hva er det man skal se etter? he he he...føler meg på tyyyyyyyynn is her...:-)
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 #154 Skrevet 6. desember 2010 hei hei Planen var å ikkje teste før fredag .... mmm det klarte vi NOT ... Vet egentlig ikkje om eg ska si at det ikke gikk denne mnd eller ha håp. Har ikm mellom onsdag og fredag regne eg med. Tok G test som var helt hvit ( ettermiddagsurin ) Tok EL test som eg ikkje fikk smilefjes på men eg syns streken var litt sterkere enn den pleier før eg får eggløsning så eg vet ikkje
LilleFru Skrevet 6. desember 2010 #155 Skrevet 6. desember 2010 Men håpet er ikke ute Metti, mange tester ikke positivt før lenge etter ikm Jeg har fortsatt ømme pupper som ser ut som de kan komme ut av bh-en snart, med noen synlige blodårer. Murring i livmoren. Og det som gjør meg *nesten* helt sikker på at jeg er gravid denne måneden, er at jeg begynner å GRINE når noe ikke går som jeg trodde Jeg skjønte ingenting den første kvelden når jeg ble suuuperlei meg når kjærsten ikke kom å la seg når jeg hadde lagt meg, og dessuten tatt nytt sengetøy på. Og han sovna på sofaen. Stakkars mann - han skjønte vel enda mindre En annen dag hadde han lagt planer en dag jeg hadde tenkt noe annet - begynte å stortute! Herrlighet, jeg er jo alltid glad! Tror han fikk litt sjokk... Dermed gjenstår å teste, tror jeg skal greie å holde meg til fredag, jeg har ikm imorra eller onsdag. Men blir sjokkert om den er negativ! Kryss fingre for meg!
Kath+3 Skrevet 6. desember 2010 #156 Skrevet 6. desember 2010 tror og jeg skal teste fredag om ikke TR kommer:) Jeg kan være følsom før mens uansett jeg så kan ikke måle på det hehe...kjenner egentlig ikke noe spesiellt i det hele tatt æsj..men så er forventningene heller ikke så høye. Krysser fingre for deg LilleFru
Metti er håpefull Skrevet 6. desember 2010 #157 Skrevet 6. desember 2010 Eg merke at tolmodigheten min e ikkje helt på plass.... Ble lei meg og i dag av noe mannen sa men så gikk det over rett etterpå : ) Har ikkje gitt opp håpet nei men sjansene e nok små... Så da ønsker eg dere andre lykke til og håper spiren sitter for meg og snart !!
SNURF 5 GUTTER Skrevet 6. desember 2010 #158 Skrevet 6. desember 2010 Venter TR 11 el 12 des. Men har merket oppblåst og små kvalm. Er redd for att detta er berre innbildninger som vanlig. Føler på kroppen att eg ikkje er gravid.
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #159 Skrevet 7. desember 2010 Bomsa, den skal vel aller helst holde en gjevn lav temp for så å gjøre en dipp til enda lavere temp en dag før den stiger høyt opp og holder seg det. Ideelt sett. Men det kan man vel ikke si at min gjør. Er første pp jg temper så har ikke mye peilingen selv. Tempen min gjorde er nytt lite hopp i dag og FF flyttet el.dagen min til cd 27 og jeg er nå da 3 dpo og ikke 12 Dpo som FF sa i utgangspunktet. Er bare redd FF legger for mye i tempen på søndag for da var jeg en time for sen med målingen og jeg styrte noe fælt. Har hatt mye el.slim-lignende utflod de to siste dagene, og i dag var det en tynn blodstrek i det. Helt rød og frisk. Samtidig som det har murret mye i magen, uten at det er direkt mensenvondt. Får jo bare vente å se om TR dukker opp i dag eller i morgen. Da vet jeg at første tolkningen på FF var rett og jeg kan juble høyt over at jeg har hatt el
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 7. desember 2010 #160 Skrevet 7. desember 2010 LilleFru: Haha, du er ikke alene! Var på julebord i helga, og jeg ble for første gang SJALU!! Og det fordi gubben sto i baren og snakka med dama til sjefen sin................ *klask* er det mulig? Og i går var jeg helt på gråten fordi han sa at det ble kaldt på badet når jeg lot døra stå åpen etter han hadde dusja... Han mente jo ikkeno vondt med det, og sa det med ironisk stemme, og jeg ble først sur, så på gråten etterpå. Men får bare vente og se! Har ikke store forhåpninger, er jo bare 1 pp Nå virker det jo som om alle her inne blir gravide om dagen da, så statistikken er ikke på min side
barbalib har to fine gutter Skrevet 7. desember 2010 #161 Skrevet 7. desember 2010 Forrige gang jeg var gravid kom ikke symptomene (som ikke kunne forveksles med PMS-symptomer) før halvannen uke etter ikm, så jeg føler meg lost fram til lørdag. Tror ingenting den ene eller andre veien, og prøver å holde forventningene nede.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 7. desember 2010 #162 Skrevet 7. desember 2010 Jeg prøver og ikkje tenk men opplevde kvalme og oppblåst men det må ha vert eggløsningen forge tirsdag og onsdag. Siden det har jeg ikkje merket noen ting. Føler at alt er fortapp denne mnd og. Føler att kroppen sier til meg at TR kommer på dagen den 12 des. Er det andre som føler detta ?
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 7. desember 2010 #163 Skrevet 7. desember 2010 Vet ike jeg. Første pp etter pilleslutt, skal vel litt til om jeg ikke skal få en vanlig mens før jeg blir gravid! =/ Har hatt konstant murringer i underlivet siden jeg hadde bortfallsblødningen etter pilleslutt den 29. oktober. Også tenker jeg som så, hvis man skulle tenkt over alle "symptomene" om man ikke prøvde å bli gravid, så er jeg sikker på at jeg kunne ramset opp kvalmetokter, vondt i korsryggen, hvit utflod, hodepine, mensmurringer osvosv etter to ukers observasjon av min egen kropp. Så jeg velger å ikke legge alt for mye i symptomer så tidlig. Tror jeg gjør det mest for å hjelpe meg selv til å bli mindre skuffet når TR kommer.. Og akkurat nå har jeg følelsen av at hun kommer denne uka.
Make№4 Skrevet 7. desember 2010 #164 Skrevet 7. desember 2010 Da var TR igang omtrent på kolkkeslettet...og jeg tusler over til min 13 pp... Vurdert å ta ei pause denne julemnd og ikke teste etter EL,bare slappe av og kose oss i advent og juletid uten å være prøvere! Får pergo over nyttår, men er kjei og trist nå...ser ikke ut til at man skal få til denne "babymakingen".. Beundrer dere som holder ut og har fler pp enn meg...syns det er vanskelig å være positiv hele tiden...og spesielt dagene rundt når TR kommer og er på besøk..æææsssjj!! :-/ Lykke til dere andre! :-)
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 7. desember 2010 #165 Skrevet 7. desember 2010 uff så sinnsykt kjip for deg Makeno4 13pp. skjønner deg når du ikke klarer å alltid klarer å holde motet oppe...man blir så enormt opphengt i å klare det at men liksom ikke klarer å tenke på noe annet...! Er nå i min 7 pp og syntes det drøyer veeeeldig. I starten var det liksom ikke no stress...dette går sikkert fort tenkte jeg..men neida...prøvde i 5 mnd sist og syntes det var lenge. Har hatt regelmessige sykluser hele tiden med tydelige tegn på el og mens på dagen...bortsett fra en rar i sommer...å nå denne måneden som jeg ikke har sett/kjent noe til EL...IKM var igår(får det alltid på morgenen) å jeg har fortsatt ikke sett noe til TR...veldig rart dette..men tør ikke teste...blir så skuffa...så får bare vente å se....
barbabelle Skrevet 7. desember 2010 #166 Skrevet 7. desember 2010 Grattis til lillefru som er gravid! Den første på 49-lista såvidt jeg har fått med meg? Jeg har ikm en gang ml fredag og mandag. Har hatt litt krøll med denne siste syklusen, men vi traff el og håper på full treff denne tredje pp! Kjenner lite, men har en godfølelse på denne. Da gjenstår det bare å se... Skal teste fredags morgen (m rfsu tenkte jeg). Spennende! Lykke til til dere som er over i neste pp. Krysser fingre og tær for oss alle!
PrincessConzuela Skrevet 7. desember 2010 #167 Skrevet 7. desember 2010 Ååh, det er jo så lenge å vente!! Jeg har IKM på søndag... Men har en haug med strimler i skapet som jeg er er redd kommer til å bli brukt opp ganske fort... Ventetiden er aaaalt for lang
bomsa Skrevet 8. desember 2010 #168 Skrevet 8. desember 2010 Syntes det var så mange på lista vår mandag/tirsdag, men det er bare 3 som har testet og ført seg opp på lista. Kanskje det er mange som venter i det lengste før de tester..:-) Jeg tror jeg har IKM i morgen. Skal på jobb kl 4.30 i morgen så jeg kommer nok til å svi at en test midt på natta..:-D
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #169 Skrevet 8. desember 2010 Jeg har jo kommet inn litt etter,fordi jeg har vært usikker på IKM søndag/mandag.. Fortsatt ikke sett noe til tanta enda da, men prøver å vente til fredag me testinga Oppdater da lykke til
Oktoberskatt Skrevet 8. desember 2010 #170 Skrevet 8. desember 2010 TR kom som forventet i dag... over i ny pp. håper ikke denne blir like lang som de forrige... mn da skal jeg hvertfall koooose meg når jeg og min kjære drar til Gran Canaria om ei uke:D
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 #171 Skrevet 8. desember 2010 Ååå, det hørtes godt ut! Vi reiser dit den 14 januar vi Hvor skal dere?
Oktoberskatt Skrevet 8. desember 2010 #172 Skrevet 8. desember 2010 veit ikke hvor vi ender opp, vi reiser uspesifisert:) blir spennende å se når vi kommer ned dit:)
harefrøken83 Skrevet 8. desember 2010 #173 Skrevet 8. desember 2010 Har IKM på fredag.. Tok en a1 test igårtidlig.. var en svaaak strek.. tenkte kanskje jeg innbillet meg det, så jeg drog på apoteket og kjøpte to CB digital... svei av den ene med en gang (ettermiddag) og den var negativ... kjente det stakk i hjertet.. ønsket så gjerne å være gravid.. SÅ valgte jeg å ta den siste CB digital idag morges på morgenurin... er 2 dager før IKM idag! Og gjett hva.. jeg er gravid Sender dere varme tanker og lykkeønskninger )
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 #174 Skrevet 8. desember 2010 Gratulrere så mye til dere som er gravide .. Var ikkje like heldige vi
Kath+3 Skrevet 8. desember 2010 #175 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer Tingeling83 :) så herlig!! Hvor lang tid har dere prøvd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå