Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 49 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til det der med el.tester jeg.

Er så og si alltid nesten uten strek :(

Men i følge FF hadde jeg el på torsdag og gjett hvem som glemte å

teste da. Valgte å stole på charten og var kjempe glad

for el. men på 4. Dpo dippet tempen til under cl og i dag 5 Dpo

droppet den enda mer- helt til bunns av grafen (så langt) *snufs*

Vet ikke hva jeg skal tro nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra Dossa : )

Jeg hadde jo pos el test i 4 dager så om tanta ikkje komme når den ska så e det jo ikkje nødvendigvs et tegn på graviditet denne mnd da eg ikkje e sikker på at eg har hatt el..

Ska te gyn på fredag .. KLare de se på eggstokkene om du har hatt eggløsning ??

Eg hadde veldig vondt i brystvortene etter de positive testene noe so eg får ettter EL noen ganger. Så kan jo være eg har hatt det : ) Veldig tett i den ene nesen og i dag

Så nå e det bare å vente å se

Skrevet

Jeg får ikke til det der med el.tester jeg.

Er så og si alltid nesten uten strek :(

Men i følge FF hadde jeg el på torsdag og gjett hvem som glemte å

teste da. Valgte å stole på charten og var kjempe glad

for el. men på 4. Dpo dippet tempen til under cl og i dag 5 Dpo

droppet den enda mer- helt til bunns av grafen (så langt) *snufs*

Vet ikke hva jeg skal tro nå...

Skrevet

Så på charten din tidligere og kan desverre se ut som at du har en el på gang nå.. Når jeg tempet var somregel den lågeste tempen dagen med el

Skrevet

Har desverre ikke noe peiling på temping og slike charter, så kan ikke uttale meg om det,men får du ikke noe utslag på EL tester i det hele tatt?

Ønsker deg iallfall lykke til Smaug,håpe EL din er i anmars!

Vi får utålmodige telle dager vi metti...:-D Disse dagene er pyton...:-P

Skrevet

Ok. Synes dette var godt nytt jeg da. Ikke noe desverre ;)

Har vært kaniner de siste dagene så om det er el i dag og ikke på torsdag så passer det sånn sett bedre ;)

Da var det opphold på hele to dager før el.dagen :)

Skrevet

ja da passe det jo mye bedre ... tenkte bare at det var kjedelig når en har begynt å telle dager og begynne på nytt.... Men uansett bra å få el. Eg e heller ikkje sikker på om eg har hatt det men satse på det.

Eg vil så gjerne bli gravid... Det e det som har hovedfokus hos meg fortiden. Prøve å be cool men haha klare det ikkje litt engang

Skrevet

Nja. Er ikke så nøye med de dagene.

Bare jeg får el så er jeg happy i første omgang.

Hovedfokus for meg er å få en normal syklus.

Så er bra vi egentlig prøver litt ett år før jeg egentlig hadde tenkt meg,

er nok derfor jeg ikke stresser enda.

Skrevet

så bra at det "endte godt" med EL alikevel denne måneden for deg da Dossa....har ikke sett noe til EL her så enten hadde jeg det forrige mandag og veldig lite symptomer eller så har den rett å slett ikke vært...uff ikke morro me den usikkerheten asså...blir spent å se til mandag om TR dukker opp eller hva som skjer....

Skrevet

Ok. I dag var tempen høy(ere) igjen. Wooho.

Lurer på om jeg drister meg til å være litt opptimist.

Kanskje det bare "østrogenbølgen", eller at jeg kanskje ikke har hatt

el enda og at den var nå. *drømmedrømme*.

Vet jeg rotet noe fælt med målingen første dagen med dipp.

Helt i ørske. Men i går og i dag hadde jeg skjerpet meg så de skal være rette :)

Skrevet

Hold dere fast, men jeg har MELK i de ømme puppene! Og det er nesten fire år siden jeg slutta å amme sistemann... Hadde bittelitt melk i den _ene_ puppen i september, da hadde jeg en SA ca ved uke 4...

Ellers har jeg litt følelsen av at noe er på gang der nede... IKM neste tirsdag, fyll tiden med barnekos og julebaking!!! :D

Skrevet

Det høres jo ut som et bra tegn da lillefru .. Eg trodde ikkje melken kom så tidlig eg. Lærer stadig : )

Skrevet

Nå er jeg bare glad for at uka går så fort jeg! Jobb hver dag denne uka, pluss to julebord i helga! Og plutselig er det bare 3 dager til IKM! Som er en gang mellom 6 og 8 desember, ettersom hvor lang lutealfase jeg har. Får bare håpe at kroppen slapp egg da, og at jeg ikke bare er blitt lurt. Men det var ihvertfall tydelig positiv el-test i to dager, før den var VELDIG negativ igjen. Har ikke tenkt så mye på symptomer egentlig, tenker at alt jeg kjenner kan relateres til at kroppen jobber for å komme igang igjen etter pilleslutt. Eneste jeg har reagert på, er takvise, klemmende/trykkende smerter som opplevdes kraftige like ovenfor symfysen på høyre side,4-5 dpo. Varte kanskje i 15 sekunder, og gjentok seg 5-6 ganger iløpet av to timer. Etter dette har jeg nesten ikke merket noenting. Bare svake murringer, og litt sliten i korsryggen. Dette kan jo være hva som helst!

Gleder og gruer meg til å teste neste uke, håper på en god nyhet å dele med familien på slutten av året!

Skrevet

Dytter litt på denne.....

Er det ingen som har symtomer å registrere?

Eller er det litt sånn stille før stormen?

Her er det skuffende stille, men jeg har da ingen grunn til å være skuffet siden mannen var syk når jeg hadde EL så det er held forventet at det ikke blir noen augustbaby på oss.

Jeg har nå forresten bestemt meg for at jeg ikke skal dele nyheten med noen før det er gått 3 måneder om vi er så heldige å bli gravide igjen.

Den siste gangen vi mistet så var det faktisk litt slitsomt at vi hadde sagt det til flere.

Ellers så koser vi oss veldig i adventstiden med baking og smaking..:-) Tenner lys hvær dag og har pakkeadventskalender til keiseren.

Jeg har tidligvakt denne uken så jeg må nok komme meg iseng snart, skal opp kl 3 i natt..:-S

Men da er jeg også ferdig tidlig, så det er ikke så farlig..:-)

Skrevet

Joda eg har litt symptomer...

Verker i puppene ... våknet faktisk i natt av at det gjorde vondt for eg lente meg på en eller annen måte slik at det gjorde vondt i den ene. Fatte ikkje koss eg klarte det med a cup men men ...

Litt stikkinger her og der men det e jo ikkje noe nytt for meg.

Ingen spotting enda yey yey

Ellers e der ganske rolig så forhåpningene e små

Skrevet

Lite symptomer her... Litt ømme pupper, litt oppblåst, fått litt mer markerte hårsekker rundt brystvorta og har litt vondt i tennene. Men tenker egentlig ikke at det er symptomer.. Alt er liksom bare "litt". Så blir nok flere pp på oss, men det regnet jeg med. Skal vel litt til å få klaff på første. Men vi koser oss med prøvinga vi :)

Skrevet

Hei

Jeg venter egentlig bare på at TR skal komme.. har begynt å få brunlig utflod og det pleier jo bare være en forsmak på mensen.. Så føler ikke det er noe håp for meg.. Begynner å bli lei nå. Vil så gjerne at den ska sitte nå.. Har ikke lyst gå over i 5 pp. Vi skal ha utredning i mars april dersom ikke spiren sitter før det.. Er litt greit å vite at vi får hjelp da men ting tar virkelig tid alså...

Dossa og makeno4 koss går det me dere .. Ikkje sett dere her inne på lenge

Skrevet

Hei Metti...

Så kjedelig at det ikke gikk for dere denne gangen heller, man blir trist og lei, men får krysse for denne kommende julemnd med litt fridager da...slik at det blir et septemberbarn..:-)

Jeg har fått vondt i puppene de siste to dagene, men det er det eneste også så tror nok jeg følger med over i neste pp..min 13:e!

Gitt litt opp jeg nå kjenner jeg,er derfor jeg ikke er her inne så mye heller...kjenner jeg blir litt tungsindig av å lese om alle som blir gravide...skikkelig babyboom her inne...:-) Ikke at jeg ikke unner folk det,men ønsker det jo selv også da..

Har IKM på tirsdag/onsdag..testet tidlig i uka men selvsagt negativ og nå gidder jeg ikke for venter TR...føles slik i forhold til pms..

Ble litt negativt innlegg,beklager, men kommer sterkere tilbake en annen dag...:-)

Klem

Skrevet

Ja der e vanvittig babyboom her fortiden. Vurdere sterkt å ikke komme inn her jeg også.. Kjenner jeg blir lei meg når jeg leser om alle som har blitt gravide.. SOm du sier gla på deres vegne men vil så gjerne være der selv..

Jeg har ikke gitt helt opp enda... Har vondt i puppene og veldig tydelige blodårer ... Den ene går tvers gjennom brystvorta..

Men sjansen er jo liten da... Gidder ikke teste men ser om tanta dukker opp.

Skrevet

Gøy med babyboom, ja! Det blir det denne uka også, skal dere se!! :)

Mannen min sa i dag at han kunne vedde halve øret sitt på at jeg er gravid...har klaget litt over vonde pupper + at jeg viste han de markerte hårsekkene rundt brystvorta. Hadde vondt i tennene hele forrige uke, men det er vekk nå. Fremdeles litt hvit utflod... i kveld er jeg kvalm, men det er jo altfor tidlig (?), så regner med det er omgangsyken som kommer...

Jeg føler ikke at jeg er gravid, men har noen symptomer som kan peke den andre veien... Jeg føler det 50% sjanse for positiv test til fredag. Ikm på torsdag og skal prøve å ikke teste før fredag :)

Skrevet

Tenkte å prøve å holde meg til fredag jeg og! Er 12 DPO i dag, våknet i dagtidlig og var nesten sikker på at tanta var kommet, men var bare hvit utflod. Vet ikke hvor lang lutealfase jeg har, så skal la dtanta få denne uka på seg. Kommer a ikke innen torsdag, så tester jeg fredagsmorgen!

Hadde det ikke vært for kvalmetoktene jeg får både morgen og kveld, de tre siste dagene, så ville jeg vært skråsikker på at tanta var på vei. Vondt nederst i magen og i korsryggen, og puppene føles kempetunge! Men ikke ømme.

Når jeg gikk på pilla var murringer og vondt i korsryggen mine eneste pms symptomer, men vil tro det blir flere nå som jeg har sluttet? Eller?

Skrevet

God morgen jenter!!!

Hei metti :)

Hva er det jeg hører, at du tror TR er på vei. Nei det skal vi ikke ha noe av. Du skal ha en liten spire i magen ;)

Tenk om det bare er festeblødning du opplever nå, det håper jeg virkelig ;) Hold motet oppe selv om det til tider kan virke svart. Du har jo alltids oss jenter her inne på BIM , hvis du trenger en skulder å lene deg på :)

Jeg er i dag 8 DPO.

Har ikke noen symptomer, merker ikke til noe som helst.

Men så har jeg dager der jeg tror jeg kjenner noe. Falske symptomer sikkert.

Det stikker litt i puppene, tror jeg.

Føler meg litt uvel inni mellom, tror jeg.

Det er nok bare TR som melder sin ankomst :(

Jeg har ikke IKM før på søndag. Skal ikke test før helga kommer, for jeg er så skrå sikker på at TR kommer denne gangen også :(

Er det noen av dere jenter som har testet positivt ennå?

Mange av dere har vel IKM i disse dager :) ER spent på deres vegne. Masse lykke til jenter!!!!

Jeg skal på julekonsert i ikveld i Lillestrøm kirke, gleder meg kjempe masse. Da kommer jeg i skikkelig julestemning :)

HA en flotters dag!!

Skrevet

Hei folkens! Jeg må melde meg inn i denne uken jeg :P

er 9 dager over ikm, og negative billigstrimler....

Jeg skjønner ingenting av dette, men tror vel, selvom

jeg ikke vil ha mensen, at den kommer nå denna uka...:(

Skrevet

Ikm onsdag, pos test lørdag, blødning i 1 døgn som stoppet i går. Følger virkelig med på denne tråden nå. Blir så spennende å se hvor mange som klarte denne mnd. Krysser fingrene for oss alle:)

Noen som veit hvor tidlig man kan gå til ul for å se at alt er greit? kan de se noe i det hele tatt på denne tiden rundt ikm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...