Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 49 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra for idag kommer mannen hjem att fra jobb reise.

Håper jeg får positiv EL test litt seinere idag :)

Jeg må få EL iløpet av helga, for mannen reiser på jobbtur igjen på mandag. Jeg vil at det skal klaffe denne pp.

Er utålmodig av meg *smiler*

Misunner dere jenter som har eller har hatt EL og fått hoppet mange ganger i loppekassa ;)

Denne gangen sitter spiren for dere!!

Mannen har bursdag imorra, så vi har barnevakt hele dagen og kvelden.

Skal ut og shoppe litt julegaver, deretter ut og spise en god middag for så å se en god film på kino :)

Gleder meg til alenetid med mannen ;) ;)

På søndag skal jeg på en juleforestilling :)

Hvilke planer har dere for helga da jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!! Endelig positiv el. test, "bare" på dag 60 i syklussen... andre el etter p-pilleslutt 31.juli:)

Da slenger jeg meg inn her å håper på IKM ca mellom 6. og 9. desember:)(litt usikker på lutealfasen, 12 dager sist)

planer for helga, ja dere kan jo tenke dere:):) i tilleg til at jeg har arbeidshelg:)

GOD helg alle jenter:D:D

Skrevet

heisann

I dag hadde eg endelig negativ el test igjen .. Løye at den var positiv i tre dager. Jeg tok testen på morgen urin så håper den stemmer og at den ikkje er positiv igjen i kveld. Vi hadde oss til to ganger i går men eg tenke det kan ikkje skade får de nye svømmerene erstatte vel ikkje de andre som ligger der. hvis de blir dårlige tenke eg. Men vi hadde det så koselig i går at vi klarte ikke la være . Men så leste eg rett etter det innlegget ikke ha sex som kaniner og tenkte nå ødela eg de sjansene

Så nå er det bare å håpe at spiren sitter men som eg har sakt før så e forhåpningene lave. Eg har liksom mistet troen etter 4 mnd. Men kanskje dette blir min mnd.

I helgen skal eg endelig ha fri helg. Den begynne me at i dag skal eg til frisøren og pleie meg sjøl.. Resten av helgen går nok til å kose meg me mannen og handle julegaver

ha en fin helg jenter og lykke til

Skrevet

Jeg skjønner ikke noe.

Fikk negativ EL test idag igjen. Er på dag 18 etter første mens.

Begynte å teste etter EL på dag 10, og har hatt negative tester fra da og til idag.

Kan EL ha vært tidligere enn jeg trodde?? Før jeg begynte å teste tro....hmmm.....

Eller kanskje jeg ikke får EL denne pp :(

Skrevet

Høres virkelig mystefistisk ut.

Jeg hadde en måned der jeg mest sansynnligvis ikke hadde EL, og da hadde jeg 3 dager med positiv test (CB)

Da mente gyn at egget ikke hadde sluppet.

Men hva som kan være hvis man ikke får utslag i det hele tatt vet jeg ikke.

Kanskje du kunne høre med gyn?

Jeg tror du uansett burde legge inn noen aksjer bare sånn for sikkerhetskyld..:-)

Skrevet

Bomsa:

Ja jeg synes også det er litt mystefistisk :)

Skal ta en test imorra og på søndag også, bare håper de gir utslag.

Jeg må ha EL i løpet av helga, for mannen kom hjem att idag og reiser att på mandag og blir borte noen dager.

Har lagt inn noen aksjer ikveld ;;)

Kommer til å gjøre det imorra og på søndag også!

Må nyte mannen mens jeg kan, før han reiser på jobbtur att.

Hvis jeg ikke får EL i løpet av de neste dagene, tar jeg nok kontakt med gyn. Bare for å høre om hva han tror det kan skyldes.

Prøve å ikke tenke på det, bare nyte helga :)

Det må dere gjøre også jenter ;)

Skrevet

Jeg tenker nå mest på at jeg vil ha følge med deg neste måned og hvis du ikke blir gravid denne måneden da..:-)

kan ikke drive på å skifte syklus sånn midt i prøvingen, det kan vi ikke ha noe av..:-P

he he...

Ja det er greit å forhåre seg litt hvis man er usikker, det er ikke bra å gå rundt å bekymre seg.

ja, nyt helgen...vi holder på med puppestopp+ egen seng, så det er spennende å se hvor mye søvn vi får i helgen..:-S

Jeg skal nå egentlig ikke klage, i natt våknet han bare en gang og sov til 7.45.

Tror det er godt for han og å komme seg i egen seng og ikke få så mye forstyrrelser om natten.

Ha en fin fredagskveld..:-)

Skrevet

Off nå blei eg bekymret !! Eg har hatt tre dager med positiv test. Pleie bare ha to . Tror dere jeg ikke har hatt el da .. Har du hatt tre dager med positiv test tidligere

Skrevet

Er det cb du bruker?

Min gyn svarte meg med hensyn til at jeg brukte cb, de testene jeg bruker nå blir mer og mer positiv jo nærmere jeg kommer EL.

Og blir helt blank når EL er over.

De kan være positiv flere dager.

Skrevet

Det er cb ja ; ) den var sterkere enn kontrollstreken på kvelden dag to. Dag tre var den litt svakere men fremdeles positiv ifølge cb .. Håper det er gullegget eg har lagt

Dossa du må få el i helgen. Kan ikkje miste deg fra tråden

Skrevet

Det er jo også mulig for noen damer å ha flere eggløsninger samme måned...:-)

Skrevet

Bomsa !!

Forsto eg det riktig når eg tenke at cb sin kan gi positiv flere dager mens de du bruke nå gir positiv to dager og helt blank etter el.. Kanskje eg ikkje trenge bekymre meg da

Skrevet

Hei nå e forvirringen komplett .. I morges fikk eg neg men i kveld fikk eg positiv igjen .. Da har eg fått positiv fire kvelder på rad ... Fatte null men tenke jo at eg ikkje klare slippe egget da

Skrevet

Dossa<3<3<3 4pp: har ikke rekt å vært her inne på et par dager jeg. MEN ingen EL på meg enda..tester jo ikke etter EL men har alltid tydelige tegn så dette er veldig mærkelig. Håpa i et sekund jeg kunne være gravid selv om jeg fikk mensen sist så tok en test men den var seff. negativ. Så nå skjønner jeg ingenting..har aldri vært til gynekolog og har heller ingen å ringe så da venter jeg spent å hører hva din sier hvis du ringer han etter helga...enda ingen EL på deg eller? mærkelig at det bare kan kutte ut en måned liksom....veldig forvirrende...

Skrevet

Dossa<3<3<3 4pp: har ikke rekt å vært her inne på et par dager jeg. MEN ingen EL på meg enda..tester jo ikke etter EL men har alltid tydelige tegn så dette er veldig mærkelig. Håpa i et sekund jeg kunne være gravid selv om jeg fikk mensen sist så tok en test men den var seff. negativ. Så nå skjønner jeg ingenting..har aldri vært til gynekolog og har heller ingen å ringe så da venter jeg spent å hører hva din sier hvis du ringer han etter helga...enda ingen EL på deg eller? mærkelig at det bare kan kutte ut en måned liksom....veldig forvirrende...

Skrevet

Metti, nei det er CB som bare skal vise positiv de 2 mest fruktbare dagene. Men ta det nå ikke som god fisk for gyn svarte jo ut fra min situasjon og kanskje de tok hensyn til noe som jeg ikke har fått med meg i tillegg.

Skrevet

JAAAAAAAA!!!

Endelig fikk jeg smilefjes på testen idag.

Jeg er så glad så glad :)

6 dager forsinket EL, men den kom til slutt, og det beste er at jeg da fortsatt hører til her hos dere jenter.

Er kjempe glad for at jeg fortsatt er med i samme IKM gjengen *smiler*

Dere er en flott gjeng med jenter!!!

Så søte dere er BOMSA og METTI ;)

Håper vi treffer blink denne pp, hvis ikke er det en liten trøst at vi følger hverandre i neste IKM uke også :)

Vi la inn aksjer på fredag og to ganger idag.

Håper det holder, men huff jeg har mine tvil.

Tester imorra også, hvis den er positiv da og negativ på tirsdag, kan det være håp for meg da?

Mannen reiser på jobbtur imorra og blir borte hele uka.

Burde jo hoppet i loppekassa imorra også, men det lar seg ikke gjøre.

Krysser fingra for at aksjene som er lagt holder ;) ;)

Var på en super bra juleforestilling idag, som handlet om jul i gamle dager. Fikk skikkelig julestemning.

Jeg fikk første positive EL test idag, betyr det at min IKM blir søndag 12 desember?

Ha en god natt jenter :)

Klem fra

Skrevet

hei hei

Måtte innom en tur før eg legge meg !!

Ja bomsa eg miste ikkje håpet eg. Har såre brystvorter så det tar eg som et godt tegn på at EL er fullført. Har litt stikkinger i underlivet og noe som eg har kver mnd .. Ka tenker dere er det sjans for at eg har hatt el ??

Så kjekt at EL endelig kom Dossa ... Nå skal det sitte en spire hos oss !!! Det bare må !!!!

Skrevet

1 Gulljente + ønskegull <3 7pp : Hvordan går det med deg, fått EL ennå? Det er såå kjedelig å vente på EL, ihvertfall når den er forsinket.

Jeg fikk første smilefjes på EL testen igår *smiler*

På dag 20 etter første mens kom EL, jeg hadde nesten gitt opp denne pp, men nå ser det litt lysere ut :)

Skal svi av en test seinere idag, den blir kanskje positiv idag også, men må ikke bli positiv i flere dager for da er vel håpet ute for oss, siden mannen reiser bort idag og blir borte hele uka.

Håper de aksjene vi har lagt inn holder, jeg vil ha en spire nååååå ;)

Ha en flotters dag jenter!!!

Klem fra

Skrevet

Hei hei...

Innom en liten tur og titter til dere... er på 6 dpo idag og kjenner egentlig ikke noen hverken si el så,så får bare vente,har ikm 7 desember.

Ble jo spådd inne på horoskop siden, og hun sa tallet 12 sto sterkt hos meg når hun tenkte på meg, så da er det kansje håp denne mnd da,12 pp og snart 12 mnd..:-D

Regner ikke med det da jeg har mistet litt troen, men man må jo håpe da iallfall!! :-)

Godt å høre at EL endelig kom da Dossa...Hurra,da henger du med oss videre!!

Idag fyller minstetulla mi 11 år, så da blir det 11 år i hopp mellom nr 3 og nr 4 hvis jeg skulle være så heldig å få en spire sittende. Og håper snart det er min tur nå!!

Lov å ønske det..?;-)

Ønsker dere en kjempefin uke og husk...kle dere godt i kulda!! :-)

Klem

Skrevet

Fikk smilefjes idag også *hurra*

Er så glad for at EL endelig kom :) Har vært noen lange dager, for EL var jo ventet mandag sist uke. Men bedre seint enn aldri :)

Måtte vi bare ha litt flaks, så sitter spiren ;)

Hvordan var dette med positiv EL og egget som slippes?

Vi la inn aksjer på fredag og to ganger igår. Får ikke blitt noe mer siden mannen er bortreist. Kan det være et lite håp for meg da jenter??

Make№4,12pp : GRATULERER med minstejenta :) Ha en super fin bursdagsfeiring med masse gode kaker *nam*

JA du har lov til å ønske deg en liten spire!!

Det hadde vært verdens beste julegave ;) Denne pp er det din tur og alle oss andre jenter også :)

Skrevet

Nå skal spiren sitte her damer !!!

Etter 4 dager med pos el har jeg fremdeles vondt i brystvortene... Utenom det kjenne eg ingenting men er jo bare 3-5 dpo... Håper virkelig at eg hadde EL.. Orke ikkje vente lenge på mensen...

Skrevet

God morgen jenter!!

En dag nærmere IKM, og denne gangen skal ikke tanta dukke opp for noen av oss! Vi skal ha en spire i magen som skal vokse og holde seg der i 9 mnd :)

Hvordan går det med dere jenter, kjenner dere noen tegn til en liten spire? Krysser fingra :)

Jeg må svi av en EL test idag også, bare for å forsikre meg om at den er negativ. Jeg håper den blir negativ, for da kan det være et ør lite håp om at de aksjene vi la inn på fredag og søndag kan være bra nok.

Skulle det ikke treffe denne pp, så skal mannen få forbud mot å reise på jobbtur neste gang EL er ventet ;)

Skrevet

God morgen...!!

8 dager igjen til IKM, men kan ikke si jeg kjenner noe spesielle symtomer...har bare sinnsykt med mensmurringer og det kan jo bare være pms...kommer tidlig det også innimellom...ikke noe vonde pupper etter EL så her er det rimelig stille...:-P

Lagt inn aksjer jevnt føre og noen dager etter så får bare se om man traff denne gangen...hehe... Rart det skal være såå vanskelig å treffe og at det bare skal være 12-36 timer hver mnd man KAN bli gravid!!

Skulle det ikke skje noen denne mnd Dossa så får du binde han fast i senga når EL nærmer seg...og ringe han inn syk!! Haha..

Har testet føre ikm de forrige mnd, men denne mnd blir det ikke noe,blir så skuffet og det selv om man egentlig vet og kjenner TR er i anmars...men så har man jo håp da..:-)

Ønsker dere et flott kald dag...- 22 kuldegrader her, så her gikk det tre pingviner på skolebussen idag..:-)

Skrevet

Jepp Jepp, EL testen var negativ idag *smiler*

Da hadde jeg EL på søndag og igår, nå håper jeg bare de aksjene vi la inn på fredagen og søndagen skal holde *tvi tvi*

Er jeg 1 eller 2 DPO, husker ikke dette her jeg :)

Har vel IKM søndag 12. desember, huff det blir noen lange lange dager å vente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...