Make№4 Skrevet 23. november 2010 #76 Skrevet 23. november 2010 Hei hei bomsa... Her har jeg også hatt positiv El test igår og idag så jobber med aksjeinnlegg...hehe... Folat ja,glemt det noen dager jeg også...kuttet ut bidronning og alt annet,gidder rett og slett ikke...men får ta folaten da,det er jo viktig for fosterutviklingen. Hvis man skulle være heldig denne mnd...:-) Hænki pænki all day long!! Ha ha... Ha en super dag:)))
Metti er håpefull Skrevet 23. november 2010 #77 Skrevet 23. november 2010 heisann Her ligger jeg rett ut i sengen.. Klarer nesten ikke bevege meg. Har ikke fått pos el test enda. Håper jeg har blitt litt bedre før den blir positiv. ER jo litt greit å kunne bevege seg uten at det gjør vondt !! Makeno 4 så du hadde skrevet eg eget innlegg. Jeg har alltid to dager med pos test og da regner jeg fra siste dagen dersom den er neg på ettermiddag dag 3..
*Miss Flua* Skrevet 23. november 2010 #78 Skrevet 23. november 2010 Trodde jeg skulle ha IKM uke 50, men nå tror jeg det er uke 49 isteden. Har i tilfelle IKM 6.desember! *krysser fingrene for spire i julegave*
Metti er håpefull Skrevet 23. november 2010 #79 Skrevet 23. november 2010 Da fikk eg positiv el test .. Smiley bare smile mot meg så da e det bare å sette i gang
Dossa :) Skrevet 23. november 2010 Forfatter #80 Skrevet 23. november 2010 Jeg fikk ikke noe smilefjes idag, ingen EL ennå. Håper bare den ikke kommer før om noen dager, vente til mannen kommer hjem att så vi rekker det denne pp Åååå....det hadde vært kjekt Bare å komme i loppe kasse til dere som har fått positiv EL test Stå på jenter!!!
Gjest Skrevet 23. november 2010 #81 Skrevet 23. november 2010 Ikke så aktiv i denne tråden,men skriver litt likevel. Vi prøver på vår første og jeg har el ca 25 nov, så nå hopper vi i høyet enten vi vil eller ikke Som regel tar lysten overhånd heldigvis Positiv lesning for meg at folk ikke har hatt så store problemer med å få førstemann, men at andremann er verre. Håper jo spira sitter for dere snart!!! Men siden jeg prøver på første kan jeg kanskje håpe at den sitter på første da Spennede å følge alle dere andre også!! Masse lykke til!!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. november 2010 #82 Skrevet 23. november 2010 å dere er heldige som har El nå. jeg har tidligere prøveperioder prøvd en El-test i ny og ned men de var bestillt til forrige prøving i 2007 så de har gått ut på dato..har aldri fått positiv el på de så tror dere det er derfor? (at di er for gamle) Jeg skulle hatt El igår og vertfall idag da dette er dag 14. El kommer jo alltid før denne dagen og pleier å kjennedet godt i magen og være sikker på når jeg har det men ingenting nå..hva skjer? forsinket, hm........blir litt sprø av dette...
Metti er håpefull Skrevet 23. november 2010 #83 Skrevet 23. november 2010 da hoppe eg i loppekassen så Dossa seie !! Me vond rygg men håpe det gå bra Nå ska det feste seg en spire !!!! Ska bli gravid te JUL
Dossa :) Skrevet 24. november 2010 Forfatter #84 Skrevet 24. november 2010 God morgen dere gode jenter Så godt at du klarte å hoppe i loppekassa mette selv med vond rygg. Nå skal du se at spiren sitter, du fortjener det metti Det gjør vi jo alle sammen, så masse lykke til oss alle!!!!! Dag 16 etter første mens idag, ennå ingen tegn til EL. Skal ta en test litt seinere idag, den må være negativ siden mannen ikke kommer hjem før på fredag. Vi la inn aksjer på søndag, men det kan da umulig være bra nok hvis EL kommer i løpet av de neste dagene. SÅ EL du må komme nærmere fredagen Tenk om vi alle sammen blir gravide nå, for en herlig julegave. Alt jeg ønsker meg til jul er en liten spire Sønnen vår sa til sin pappa før han reiste, "kan ikke du legge inn slike rompetroll i magen til mamma" Vi lo godt Ha en knall fin dag!! Klem
Metti er håpefull Skrevet 24. november 2010 #85 Skrevet 24. november 2010 ja den ska sitte nåå !!! Eg har planlagt koss eg ska sei det på julaften hvis det hadde blitt realitet.. PÅ en t-skjorte du ska bli farmor eller mormor igjen ... Nei må slutte å drømme så kjedelig bli skuffet.... Men det e jo alt eg ønske.. Eg klarte å legge inn aksjer i går.. Ikke fullt så mye bevegelse i meg kan du sei. Men det gikk uten at det ble pain : ) så nå kan bare egget løsne og bli befruktet Krysse fingrene for at EL ikkje komme før fredag Dossa...
Dossa :) Skrevet 24. november 2010 Forfatter #86 Skrevet 24. november 2010 Har nettopp tatt en EL test *venter i spenning* Ikke smilefjes idag, må vente til fredag Venter og venter....... Det ble ikke et smilefjes idag heller *hurra* Da kan det være håp, om at vi treffer denne pp. Når mannen kommer hjem er det rett i loppekassa
Metti er håpefull Skrevet 24. november 2010 #87 Skrevet 24. november 2010 da rekker dere det mest sansynlig for den er jo pos i to dager. Hvertfall mine ... Er streken sterkere da . MIn strek var enda sterkere i dag så regner med EL blir i dag . Så da får eg ikm ons 8 des : ) Jeg har egentlig ikkje så mye tro denne mnd men.. Zassy som driver me litt spåing og sånn sider hu har en god følelse. hehe men kem vet ! Jeg er jo hjemme fra jobb pga ryggen så har altfor god tid til å sitte her på bim . Kan jo ikke vaske , rydde eller noen ting
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 24. november 2010 #88 Skrevet 24. november 2010 Melder meg inn her jeg da, tror jeg.. Trodde jeg kanskje hadde positiv EL test den 12 november, og IKM uke 47, men den var ikke knallpositiv. Har påfølgende siste to uker hatt mensmurringer, vondt i korsryggen, og spreng i tenna.... Innbilte graviditetstegn eller..? Men i dag, derimot, (har fortsatt å teste, fordi jeg var usikker på om jeg hadde EL eller ikke..) var det virkelig ikke til å ta feil av. teststreken ble knallrød nesten før jeg rakk å ta testen opp fra urinen, hihi... Så nå er jeg kjempeglad for at jeg faktisk har EL så fort etter pilleslutt, sluttet den 25 oktober, bortfallblødning startet 29 oktober. Så da har jeg IKM mellom 6-9 desember ca. Vet ikke hvor lang lutealfase jeg har. ååååå er så glad!!
Gjest Skrevet 24. november 2010 #89 Skrevet 24. november 2010 Da er det bare å hive seg rundt, spireijulegave? 1 pp Jeg har EL i disse dager (tester ikke, men merker det) og vi hoppa i høyet i går. Mannen min er nesten nervøs for at vi skal klare det på første, for han liker sex trenden vi har lagt oss på nå Men jeg drømte hvertfall i natt at jeg testa veeeeeldig positivt... og det første jeg sa til mannen min i dag tidlig, var at jeg tror vi gjorde en god jobb i går kveld Men jeg tror mye av dette bare er psykisk, så tror det ikke før jeg står med testen i hånda. For oss som bare er i 1pp er jo prøvingen bare gøy enda, så skal nok klare noen pp til, hvis testen er negativ.
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. november 2010 #90 Skrevet 24. november 2010 Dossa akkurat samme som meg, dag 15 jeg da(burde væert her på mandag) å ingen vanlige tegn til EL bortsett fra litt stikk nederst i magen i kveld. Mannen kommer hjem imorgen kveld så håper virkelig den kan vente på seg til imorgen når den først er for sein...nervepirrende når man ikke har mannen "tilgjengelig" hver dag..det kan jo ødelegge for flere prøveperioder liksom. Krysser xxx fingrene for at den lar vente på seg for begge til helgen....
LilleFru Skrevet 25. november 2010 #91 Skrevet 25. november 2010 Hey! tok en kunstpause fra ikm-skravletrådene, da syklusen spilte meg et puss :/ Men nå er jeg sterkt tilbake igjen, EL tirsdag eller igår trur jeg (ut fra murring, slim og ømme pupper), og vi har lagt inn aksjer så det holder Ikke det at vi slutter fordet altså, man vet jo aldri riktig heeelt nå EL er når man ikke tester... IKM 7. desember, kjenner jeg har godfølelsen denne måneden, uten å stresse for mye med det. Tester 10. des, for da skal jeg på julebord Livet er godt, det er snø, forloveden min er herlig, og ungene leker mer sammen enn de sloss
bomsa Skrevet 25. november 2010 #92 Skrevet 25. november 2010 Heismann hå.... Huff og huff igjen...her er det såvidt jeg har sett mannen de siste dagene og her både kjennes og testes det positivt på EL.... Har ikke blitt så mye hænki pænki som jeg hadde planlagt, men så er vi generelt dårlig på å planlegge slikt..:-( I kveld skal vi starte puppestopp og egenseng på keiseren så da blir det vel ikke noe idag heller...Farsken...:-( Mye surk og dårlige vibber fra meg.... Noen som har noe artigere å fortelle da? PS: Glemte å si at jeg var på "skaper kraft" igår og da kom MADCOM!! Jeg er enda sår i halsen, hylte og hoppet som en fjortis...he he jeg satt ved venstres leder Trine Skei Grande og jeg tror hun skvatt litt da jeg, en meget dryg nordnorsk voksen kvinne, spratt opp og skrek..."Tshawe!!" hehe...ups,lissom...:-P PSS: var selvfølgelig mange flotte inovatører og som ble hedret, reagerte bare litt på at det var ingen kvinner som vant....:-S
Emma +??? Skrevet 25. november 2010 #93 Skrevet 25. november 2010 Hører visst hjemme her jeg:) hadde en sa i sommer og har ikke prøvd skikkelig etter det men er nå klar igjen. Pos el test tirsdag og i går så nå er det igang med ventingen igjen.....men har vært heldig tidligere å blitt gravid på 1pp hver gang. Har ei jente på 2 fra før:)
Dossa :) Skrevet 25. november 2010 Forfatter #94 Skrevet 25. november 2010 1 Gulljente + ønskegull <3 7pp : Hvordan går det med deg, har du fått EL ennå? Jeg er på dag 17 idag og ennå ikke fått positiv EL test. *Rart* men sikkert vanlig at EL er forsinket. Passer meg jo bare fint siden mannen er bortreist og kommer ikke hjem før imorra. Så da blir det rett i loppekassa Krysser bare fingra for at jeg får EL i løpet av de neste dagene. Hva kan grunnen være hvis EL ikke kommer?
Metti er håpefull Skrevet 25. november 2010 #95 Skrevet 25. november 2010 jeg har positiv el test for tredje dagen på rad !! skjønne ingenting men men tenkte derfor ta en ekstra omgang nå i ettermiddag : ) lure mannen litt til det. Pleie ofte gjøre det når me legge oss men kan jo være det lønner seg ta en nå på ettermiddagen .. hi hi Ane ikke hva grunnen kan være dossa !! emn håper den kommer nå snart da. Kan jo ikkje miste deg fra tråden
bomsa Skrevet 25. november 2010 #96 Skrevet 25. november 2010 heismann hå... Her har jeg nesten ikke sett mannen denne EL perioden...søren klype! Ikke så mye hænki pænki som jeg hadde planlagt, men mannen og jeg er generelt dårlige til å planlegge slikt. I dag skal vi starte puppestopp på keiseren så da blir det heller ikke noe idag vel. Sukk mitt hjerte, men brist ikke...:-P Det var mye surk fra min side....Noen som har noe mer positivt å komme med? PS: Jeg var forresten på "skaper kraft" i går der kjendisfaktoren var stor. Satt ved venstres leder Trine Skei Grande. Prisutdelingen gikk sin gang med musikk og flotte utdelere, helt til hoved underholdningen kom...det var Madcom!! Dette hadde jeg ikke fått med meg på forhånd så jeg hoppet opp og hylte som en fjortis, så venstrelederen skvatt...huff..:-) Ja ja...:-P
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 25. november 2010 #97 Skrevet 25. november 2010 Her er det EL i disse dager, men har nå hatt spysyke i 2 dager, så blir ikke mye prøving denne mnd. Blir nok til at jeg må gå over i 5pp.....
Gjest Skrevet 25. november 2010 #98 Skrevet 25. november 2010 En liten utblåsning fra meg... litt skuffa i dag... Mannen min og jeg har visst gått inn i dette med litt forskjellig innstilling... Jeg vil gjerne prøve å bli gravid fort og planlegge i forhold til EL osv, men han vil bare droppe prevensjon og se hva som skjer.... Dette kom frem i dag etter litt dårlige nyheter i forhold til jobb neste år... Så kanskje best å droppe det uansett da...æsj...mista liksom hele piffen av dette, jeg... Sorry, negativt innlegg...men deilig å skrive det ned Er nok ikke så ille som jeg skal ha det til. Han vil jo ikke bruke prevensjon...jeg ble vel bare skuffa over at han ikke er like ivrig som meg. Lykke til alle sammen!!!
Metti er håpefull Skrevet 25. november 2010 #99 Skrevet 25. november 2010 Kiipt da endelig prøver !! Håpe du får han på gli etterhvert .. De kommer litt senere enn oss i det moduset ... Jepp hos meg e der fremdeles smilefjes på eltesten... Pleie aldri være sånn.. Håpe det slippe tilslutt .. Vi hadde sex i ettermiddag siden testen var positiv men den er jo det fremdeles.. Håpe ikkje me har hatt for mye sex da ... Ja ja tiden vil vise
Gjest Skrevet 25. november 2010 #100 Skrevet 25. november 2010 Takk for det, Metti:) Tror ikke en kan ha for mye sex. Sædkvaliteten går ikke ned av mye sex, men det blir bare litt mindre sæd. Men likevel mer enn nok til å befrukte en kvinne:) Leste det her om dagen. Jevnlig utløsning gir visst gode svømmere. Masse lykke til!!! Blir så spennede å se åssen det går med alle i uke 49.. føler det er en evighet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå