Dossa :) Skrevet 11. november 2010 Forfatter #26 Skrevet 11. november 2010 Vi er mange som følger hverandre fra den gamle tråden Koselig på en måte, men samtidig litt leit for det var jo meninga at vi nå skulle være gravide og ikke ha besøk av TR. Vi får se lyst på det, dere er en herlig gjeng og det blir spennende å følge hverandre de neste ukene Denne måneden er VÅR, vår beste julegave hadde vært en liten spire Nå har TR gitt seg helt, har bare små blødd litt idag, men nå er det over. Først ute er ventinga på EL, deretter på IKM. Huff det blir noen nervepirrende uker vi har foran oss jenter Gleder meg til å følge dere!!
*lille blomst* Skrevet 11. november 2010 #27 Skrevet 11. november 2010 Kjempe gjeng Dossa! glad for å følge denne tråden! var ett øyeblikk redd for å tippe over i uke 50;) gruer litt for denne TR, forrige varte i 12!! dager:/ Men normalen min er 9-10 så uansett ganske kjedelig! Jentungen på 2år sa for noen mnd siden at hun skulle få en lillebror til jul, så håper hun har hatt rett i det! hehe
boble <3 Skrevet 11. november 2010 #28 Skrevet 11. november 2010 Blir med over hit jeg også ) Ingen TR enda, men Ikm er fredag/lørdag, testen i dag og ikke gravid lyste i mot meg :o/ Så nå er det full sats og håp på augustbaby <3 Lykke til jenter, håper blir pp´n vår!
Mammen ved dammen Skrevet 11. november 2010 #29 Skrevet 11. november 2010 Jeppsi pepsi, da er jeg med her! Mensen i gang, to dager før forventet! Litt trist, men egentlig er jeg mest lettet...det passer nemlig mye bedre å vente en måned eller to på at spira sitter med hensyn til neste års planer!
Millepille Skrevet 11. november 2010 #30 Skrevet 11. november 2010 Jeg hører også til her. IKM er ventet ca 12.desember og dette blir første pp. Veldig spent!
Make№4 Skrevet 11. november 2010 #31 Skrevet 11. november 2010 God kveld jenter.. Lillemy- Jeg kunne godt tenkt meg å prøve pergo men spesialisten sa han ikke ville gi meg det før iallfall påske.. Han mente vi ville klare det uten ettersom alt var i orden og det såg ut til å være bra m egg. Kan man få pergo av fastlegen eller er det bare gyn.spesialister som kan skrive ut det? Hadde vært gøy å fulgt deg og lubine over til 1 trimester,men får henge her med disse fine jentene en stund til..blitt en flott gjeng.... Bruker å da noen triste dager når Tr dukker opp, men når hun reiser vokser pågangsmotet igjen.. Gir IKKE opp Nei.. Hvordan er det med symtomene da? Og må ikke bli helt borte,føles som jeg kjenner dere litt nå..:) Nå skal jeg ta natten..lade batteriene.. Klem
Metti er håpefull Skrevet 12. november 2010 #32 Skrevet 12. november 2010 heisann Er det noen her som prøver på første. Føler alle minst har en fra før. Det var deilig være på hytta i går. Hadde ikkje lyst reise hjem for å gå på jobb i dag. Men i helga er det julebord og Sigvart Dagsland konsert så det glede eg meg te. Passet perfekt at julebordet kom nå i denne perioden der eg slippe bekymre meg for å drikke alkohol. Så i morgen skal det slappes av med vin og røyk .... Har ikkje røyka siden august men e veldig sikker på at eg klare bare røyke i morgen.... Jepp det var min helg.
<3 TeseMor! <3 Skrevet 12. november 2010 #33 Skrevet 12. november 2010 metti med et høyt ønske !! ; me prøver på vår første:) har no skaffet oss ein mer praktisk bil, og leiter etter leilighet så håper alt kommer i orden snart med leiligheten og baby er liksom berre det som mangler no kor er du frå? Bur i Bergen me:) hadde vore kjekt å følgt fleire førstegangsprøvere ha ei flott helg
Metti er håpefull Skrevet 12. november 2010 #34 Skrevet 12. november 2010 Jeg er fra stavanger og er 28 så har veldig lyst komme i gang nå. Giftet oss i sommer og det er fantastisk. Jeg laget en tråd for førstegangs prøvere . Sleng deg på den .
Make№4 Skrevet 14. november 2010 #35 Skrevet 14. november 2010 Dytter oss opp, da vi låg midt på side to...huffamei...:-D
Lillemy36 Skrevet 14. november 2010 #36 Skrevet 14. november 2010 Hei make no 4; tror ikke fastlegen skriver ut pergo, og synes det er meget rart at gyn ikke vil skrive ut pergo, de fleste gyn gjør det etter ett år. Men som ellers innen legevitenskapen så både gjør og tror de alle forskjellig!! Prøv å ringe han en gang til og be om det på nytt!! Du er jo inne i 12 pp og er 37 år så den biologiske klokka tikker jo så absolutt!!! Ellers går det bare bra. ikke plaget med så mye annet enn vonde bryst(vorter) så krysser nå bare fingrene for at det ikke blir så mye mer enn det:-)
Dossa :) Skrevet 14. november 2010 Forfatter #37 Skrevet 14. november 2010 Det var fint du gjorde Make№4,12pp :) Kan ikke annet enn å være på første siden vi vettu som er den skravle gjengen *smiler* TR er over og nå går jeg og venter på EL. Er over ei uke til den er ventet, og det føles som en evighet til. Mannen skal ut på jobb reise igjen, typisk at det blir når EL ca er ventet. Håper vi rekker det den gangen, bommet sist gang. Drikker solvipect og tar folat. Noe annet har jeg ikke begynt å ta ennå. Skal begynne å teste etter EL til uke, torsdag/fredag. Må hoppe til sengs i løpet av neste helg, før gubben reiser og satse på at det kanskje holder Nå er det cup suppe hos svigers. Ha en flotters helg jenter!
Make№4 Skrevet 14. november 2010 #38 Skrevet 14. november 2010 Da er TR over for denne gang...positivt med kort besøk da,max 3 dager...hehe...:-) Så nå har jeg atter en gang bestillt EL tester,skal ikke få lure meg denne mnd nei...!! Lillemy...skal ringe dit til uka jeg..spørre hvorfor de har så streng policy i forhold til andre steder, og spørre eller si at jeg Vil ha pergo også...hehe..) Så godt du er i fin form da,krysser for at det holder seg...:-)
bomsa Skrevet 14. november 2010 #39 Skrevet 14. november 2010 Her er jeg også ferdig med mensen...for 15-16 måneder håper jeg..:-) Jeg tar ikke annet en folat...og det glemmer jeg ofte.. Hva er det hostesaften kan gjøre?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 14. november 2010 #40 Skrevet 14. november 2010 Ingen TR og negativ test!!!! Får ikke bli med denne IKM-gruppa jeg da! Håper TR kommer snart da, skal jo til GU og alt på torsdag!
PrincessConzuela Skrevet 14. november 2010 #41 Skrevet 14. november 2010 Siden jeg sluttet på pillene i slutten av juli har jeg egentlig ikke fått tilbake mensen. Men rundt uke 41 og uke 45 har jeg hatt noe som ligner blødninger og noe som absolutt minner om menssmerter, så vi håper på det beste! Derfor, ut i fra disse antakelsene, venter jeg EL 23 novenber og IKM 7 desember I tilleg testet jeg positivt på en EL-test lørdag den 6 november, så hvis den stemmer så er mensyklusen min virkelig på avveie, men kanskje vi traff blinken likevell! Vi gjorde iallefall det beste vi kunne ;P Krysser fingrene^^
Metti er håpefull Skrevet 14. november 2010 #42 Skrevet 14. november 2010 Hellu jenter Da er helgen over og jeg har kost meg med julebord og Sigvart Dagsland konsert. Helgen har gått kjempe fort ... Syns ukene og dagene går så sinnsykt sent for tiden.. Har aldri før ønsket at ukene ska gå fort men nå bare ønsker jeg å få begynne på ny prøving og da går tiden sent... Sist syklus var på bare 24 dager så håper denne mnd er lik men vet at det er skjelden jeg har så kort syklus. Men man kan alltids håpe.. Lure på når jeg ska begynne teste etter EL denne mnd. Tempen min har og vert perfekt denne mnd i forhold te sist så det e good... Prøve så godt eg kan å ha troen denne mnd !!!! yey yey
Gjest Skrevet 15. november 2010 #43 Skrevet 15. november 2010 Heihei. Nå har begynt med temping. Er bare 4. Pp dette her men etter en syklus på 46 dager sist og sansynligvis ingen el (cyster) så tenkte jeg at dette var veien å gå. Så får vi se da, om jeg blir noe klokere. Håpet er at ting har normalisert seg og at jeg får en nomal syklus. Men jeg tar alt med knusende ro for tiden. For uten om temping i halvsøvne om morgenen tenker jeg fint lite på hele prøvingen. Ser for meg det kommer til å ta lang tid før det klaffer uansett at det ikke er noe å stresse med nå ihvertfall. Det er jo så masse annet som skjer fremover nå med fester og julebord at nesten er like greit *overbevisesegselvlittder*. Skal bli spennende å se hva den neste mnd byr på
Dossa :) Skrevet 16. november 2010 Forfatter #44 Skrevet 16. november 2010 God morgen jenter! Dagene frem til EL er såååå lange. For ikke å snakke om dagene frem til IKM. Huff og huff....hvordan få tankene over på noe annet Jeg begynner å teste etter EL når det nærmer seg helga. Håper vi treffer før mannen reiser ut på jobbtur mandag neste uke. Har såååå lyst på en liten spire Ha en flott dag jenter, må løpe på et morra møte før dagen begynner
Metti er håpefull Skrevet 16. november 2010 #45 Skrevet 16. november 2010 Heisann Eg e så enige me deg Dossa ! Går bare å vente på EL slik at me kan komme igang med ny prøving !!! Tenke på det mange ganger te dagen... Seie te meg sjøl at eg ikkje må tenke på det og ta det me ro men eg klare ikkje !!!! Det eneste eg ønske e å kunne ha en spire te jul og sei det te foreldrene våre i en presang at de ska bli besteforeldre !!!! Vil bli gravid nåååååå vil ikkje vente en mnd te
Dossa :) Skrevet 18. november 2010 Forfatter #47 Skrevet 18. november 2010 God morgen jenter!! Har dere begynt å teste etter EL? Jeg har tenkt å svi av en test seinere idag. EL er ventet på mandag, håper det holder å legge inn aksjer frem til mandag. Mannen reiser bort hele neste uke, kjedelig hvis det blir bom denne gangen også Prøver å tenke på alt annet enn denne prøvinga og at det må sitte en spire denne gangen. Lettere sagt enn gjort. Tenker jo bare på at jeg vil bli gravid Jenter skriv dere inn på IKM lista. Lettere oversikt der ang når vi ikke forventer IKM Prates
Metti er håpefull Skrevet 18. november 2010 #48 Skrevet 18. november 2010 God morgen !! Merke at mange i skravletråden har gått over til 1 trimester ! Men vi får holde gang i tråden meg og deg dossa ; ) Men denne mnd skal vi også hoppe over dit !! Ska prøve å ikkje tenke så mye på det denne mnd men av en eller annen grunn så poppe det opp i hode hele tiden... Hadde vert så kjekt om det gikk denne mnd for da kunne me fortalt nærmeste familie det i en gave.. Du ska bli mormor igjen ; ) men tør ikkje tenke sånn for har så lite tro på at vi får det til.. Ska te gyn 3 des og håper da på en liten utredning pga spottingen.. Så e spent på det...
Metti er håpefull Skrevet 18. november 2010 #49 Skrevet 18. november 2010 Forresten så begynte eg testingen i går .. Hadde første pos test på dag ni sist. Derfor eg begynte så tidlig ; )
Gjest Skrevet 18. november 2010 #50 Skrevet 18. november 2010 Jeg tenkte å begynne el testing denne pp. Tok en i går men det var så vidt anntydning til strek. Når er det best å ta? Lurte på å ta morgen og ettermiddag men glemte det helt i morges. Hadde også planer om å tappetafse hver morgen også i tillegg til å tempe. Men glemte hele tafsingen også. Er tydeligvis ikke så fryktelig fokusert på babylaging alikevel. Hrmf. Fant ut jeg har cyster på eggstokkene for et par tre uker siden, så er derfor jeg har begynt med alt dette. Tenkte jeg skulle få skikkelig ovesikt så jeg har noe å backe opp med om jeg må til legen pga det. Men må tydeligvis ta neg litt sammen om jeg skal få noen resultater som kan brukes nytter ikke viss jeg ikke er konsekvent..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå