Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 49 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter!

Stikker innom for å ønske dere alle lykke til! Savner dere alle. De er ikke like glade i å skravle på 1. trimester eller på juliklubben nemlig. Ingen slår dere! :)

Synd det ikke gikk Make no 4, synes du skal mase etter pergo som Lillemy sier. Jeg er jo også 37 år og syntes tidens tann begynte å bli plagsom. Skjønner godt om man blir litt stresset... Det burde gynekologen ta hensyn til synes jeg.

Smaug; tappetafsing var et nytt uttrykk for meg. *ler* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått pos på el test i dag og igår, så el er litt tidligere ute enn eg hadde forventet... blir kosing litt framover no :)

så krysser eg fingrene for at det klaffer denne gangen :)

lykke til, til alle som ikkje er gått over til 1 tri. :) vår tur snart ;)

Skrevet

Hallo, hallo.....

Så dere er igang med el testing nå?

Må vel komme igang jeg også....hvordan dag er jeg på nå da?

Må nok telle litt etterpå...:-S

Fikk et råd om å ikke ha for ofte sex.... hva skjedde da? Jo jeg klarte ikke tenke på annet enn sex, plager mannen morgen og kveld.....Så jeg kan ikke si at vi har "spart opp" noe sæd....stakkars mannen min....

Jeg har arbeidshelg denne uken så da får han no litt fri.

Dere får alle ha en riktig god kveld, jeg skal på jobb i morgen tidlig kl 04,15 så jeg tar tidlig kveld....natta...:-)

Skrevet

God morgen jenter!!

En dag nærmere EL *jippi*

Testet negativt igår, skal teste seinere idag. Krysser fingra for at det blir positivt i løpet av helga så vi kan få lagt inn aksjer før mannen reiser på jobbtur.

EL er ikke ventet før mandagen, men jeg håper den er tidlig ute denne pp :) Jeg vil bli gravid NÅÅÅ ;)

Blir en rolig helg. Bare slappe av på sofaen ikveld. Til et vennepar imorra på middag og får venner på besøk på søndag til lunsj :)

Skal prøve og ikke tenke på sex og baby :)

Det blir ikke lett *smiler* Gjør jo ikke noe annet jo...he he..

Nå ringer klokka straks, så må løpe til klassen min.

Ha en flotters dag dere supre jenter!!!

Skrevet

God morgen jenter ; ) eg e så sykt trøtte fortiden . Jobbet altfor mye dagtid ; ) trenger en kveldsvakt snart. Ska jobbe helgen . Mye bedre ha sex og da når en vet en ikkje trenger stå tidlig opp !! Dossa ja nå må me bli gravide .. 4 mnd e måneden det ska skje !!!

Kjenner et stikk i magen kver gang eg lese her at noen har blitt gravide !! Misunnelsen lenge leve vet du

Skrevet

Heisann jenter og masse lykke til i disse EL tider:-) Håper virkelig det blir full klaff på dere alle.....strør masse babystøv på dere....

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Stor klem fra

Skrevet

Hei hei jenter...

Er her ennå jeg også,men prøver å ikke fokusere så mye på denne babylaginga, men enklere sagt enn gjort! Ønsker det så sterkt..:) Venter El i de nærmeste dagene og har fått en ny ladning m El tester i hus...skal IKKE gå glipp av den denne mnd. Misset jo gynekologen når han ringte tilbake,så får ringe dit igjen til uka,regner med jeg får pergo fra neste mnd da..og håper det kansje kan hjelpe eggene til å bli store og friske og klamre seg fast, og ikke minst ønske pappasvømmerene velkommen ombord..hehe..:):)

Ønsker dere alle lykke til og syns virkelig det er vår tur snart..gått lang nok tid nå!:):)

Grafser til meg av babystøvet ditt Lillemy..haha..;)

Skrevet

Hei jenter!

jeg har ikke orka å følge med i tråden denne gangen jeg... :( Hadde bare 1 bitteliten blødning på ikm dagen, og så har det ikke vært noe mer.... Venter fremdeles.... Tok en G test tre dager etter ikm, men den var blendahvit...

vet nesten ikke hva jeg skal tro... Har hatt 1 syklus på 46 dager for 6mnd siden, så venter egentlig bare på TR... men har noen dager igjen da liksom:/

Ønsker dere masse lykke til med EL! jeg får bare vente litt til på 4pp så lenge.

Kanskje jeg tar dere igjen i neste pp om noen er uheldige og går over i ny prøverunde...

Skrevet

Makeno 4 kjekt å høre fra deg.. har tenkt på deg nå når lillemy og lubine flyttet fra oss. Dere har jo følgt hveramdre så lenge... Er det noen av oss som fortjener at dette er mnd så er det deg ....

Lillemor 08 håper det ordner seg med tr eller pos test !!!!

Her i gården vente og vente eg på EL men er bare på dag 10. har bare hatt veldig svake tester men kjenner at den er på vei i tillegg til sekrete.

Nå skal det feste seg en spire !!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for det metti,for noen tar det bare mer tid ser det ut som...:) Hadde vært utrolig om det kunne skjedd nå..trodde faktisk ikke at det skulle ta slik på psyken å holde på...positiv og litt smådeppa om hverandre.. Ga oss ett år med prøving jeg og hvis det ikke skjedde noe så ville vi legge det på hylla, men tror ikke det nå gitt..blir nok å prøve lenger!:):)hehe..

Ønsker at alle innpå tråden kunne få oppleve en positiv test i førjulsgave..:):) Har en super mann da som støtter godt og er fullstendig avslappet..det ordner seg sier han..tar bare tid..hehe..

Lubine..hvordan er formen?:):)

Ha en flott lørdag allesammen! Klem

Skrevet

Takk metti! Lykke til denne mnd!:)

håper alle får spire i julegave i år!:)

Skrevet

hei folkens...

Har vært litt borte herfra denne uken..prøvd å ikke tenke så mye på prøvingen. Nå er forventet EL om 2 dager så håper det går denne gangen etter 7 pp.

Skriv dere på IKM listen for uke 49 er kun 5 navn der å det kan vel ikke stemme at vi er såå få.

Har IKM samme dag som deg Dossa 4pp blir spennende :)

Skrevet

må finne ut når jeg har EL før eg kan skrive meg på. Er ikkje på samme dag kver mnd . Men nå ser det ut som det blir positiv test i morgen

Skrevet

Her kom TR på besøk på mandag (4 mnd. etter p-pilleslutt!) så da har jeg fått nye datoer og forholde meg til;P

EL: 27 november

IKM: 12 desember

:)

Skrevet

Nå er jeg på dag 11 og har stigende EL tester...ikke noen positiv ennå men da nærmer vi oss... Litt usikker på om man bare skal legge inn aksjer el om man skal vente til positiv test og gjøre ett storinnrykk med god kapital da...hahaha...

IKM tror jeg blir ett setd mellom den 6 og den 8 desember.

Skrevet

heisann Dossa ble det EL på deg i helgen ... Du var jo redd du ikkje sko rekke det

Venter forsatt eg

Skrevet

Jeg hører nok også til her. ;)

Ikm ca 9 des.

El rundt 25 nov.

Prøver på første, så spennende dette:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

God morgen jenter!!

Hei metti :)

Jeg testet negativt på torsdag til lørdag, gikk tom for tester så fikk ikke testet igår :( men vi la inn aksjer igår så håper jo det kan holde, men har mine tvil.

EL er ventet idag, skal teste seinere idag. Mannen reiste idag og kommer ikke hjem før til helga.

Håper EL er idag eller at den kommer nærmere helga, ellers har vi vel bommet denne gangen.

Krysser fingra jeg og håper på det beste :)

Men når vi la inn aksjer igår så holder vel de soldatene noen dager eller hva?

EL må komme idag eller så må den ventet til fredag, til gubben kommer hjem att, for jeg vil ha en spire nåååååå :)

Hvordan er det med dere jenter, har dere EL og fått hoppet til køys?

Denne gangen skal vi klare det jenter!!!

Det er vår tur alle sammen ;)

Skrevet

Kan ikke skryte på meg noen el her desverre. Cd 15 nå.

Testene er så og si blendahvite og tempen hopper opp

og ned. Vet ikke hvordan en sånn graf vanligvis går men

min ser ut som en skikkelig berg og dalbane. Hrmf. Dumme cyster.

Venter ennå på journalen min fra den private gynekologen jeg var hos,

3 uker etter jeg ringte å spurte etter den FØRSTE gangen.

Alltid samme svaret "har du ikke fått den, deg var rart, når skjønner jeg ikke hva som har skjedd, ehm han er har nå så jeg skal gi beskjed, greit hade". Alt i en sammenhengende setning uten at jeg får sagt noe mer egentlig. Sist skulle jeg bare gi beskjed om at de kunne drite i å sende meg en eventuell purring på manglende betaling for utskriften, men det fikk jeg altså ikke sagt. Dette var på torsdag morgen så viss ikke den ligger i postkassen i dag så er det vel bare å ringe de igjen i morgen? Har planer om å ta meg en tur til legen når jeg har papirer å vise til :)

Forresten, hvordan deler jeg FF bbt grafen?

Kanskje noen med litt mer erfaring som kan ta en titt?

Og må man endre masse privcysettings først, eller er den automatisk anonym?

Skrevet

Tok en EL test nå og den var negativ.

Siden mannen ikke kommer hjem før på fredag, så håper jeg at EL ikke kommer før på torsdag :)

Håper håper håper :)

Skrevet

Da lyser en knallpositiv EL test imot meg...så kast alt dere har av babystøv hitover og wish me luck! Hehehe..:):)

Må denne mnd bli min lykkemnd..:):)

Skrevet

heldig du !!! lykke til... La dette bli en mnd der alle får det til

her venter jeg forsatt

Skrevet

Da lyser en knallpositiv EL test imot meg...så kast alt dere har av babystøv hitover og wish me luck! Hehehe..:):)

Må denne mnd bli min lykkemnd..:):)

Bruker å få to dager med positiv test og idag er jeg på dag 12..og regner derfor med positiv test i morgen. Da blir Ikm den 7 desember.

Skrevet

I dag har eg hatt en sånn go følelse for denne mnd ... Liksom tenkt at denne mnd komme det te å klaffe ... Så nå ska eg holde på den følelsen en stund

Men kem var det så fikk kink i ryggen i dag .. Så da etter min flaks blir el testen positiv i kveld og eg kan såvidt bevege meg.. KOss ska eg da klare å legge inn aksjer. Hadde ikke i går heller for å prøve spare litt

Skrevet

Hænki-pænki idag.....positiv EL test i går og idag....ikke veldig sterk da, men tar ingen sjanser..:-)

Hvordan går det med dere andre da?

Huff, jeg har glemt folat i en uke nå....skal ta en med en gang....:-S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...