Gå til innhold

Skravletråd IKM uke 49 <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR kom igår så da er det over i en ny pp :(

IKM er ventet 6. desember.

EL er ventet 22. november.

Er vi flere der ute?

Er det noen av dere som har noen gode råd som kan prøves ut?

Mine 3 første barn satt på første forsøk, men denne lille spiren lar vente på seg :)

Den som venter på noe fint, venter jo ikke forgjeves :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo Dossa, ja her var det negativ test i går så da er jeg også over i neste pp.

Håper bare mensen kommer fort slik at jeg blir med i uke 49.

Jeg har hatt litt lengre syklus etter fødselen.

Skrevet

eg og har ikm her... ble ferdig med tr i går så no er da berre til på kjøra på :)

ikm ca 9

denne pp skal eg teste etter el :)

så håper på at det klaffer no, begynner å bli rimelig utålmodig!

Skrevet

Slenger meg på her! IKM i dag, men negativ test, så da kan egentlig bare tr komme!!

Starter da med 2. runde pergo, så håper det er det som skal til for at spira sitter! Begynner å bli lei og frustrert da jeg nå går inn i min 18 pp.

Magefølelsen har hele tiden sagt at det ikke kom til å skje i perioden vi har vært igjennom nå, men at det er 2. runden som får det til å klaffe.... Så jeg går på med et smil og en positiv instilling! (Bare deppe litt i dag.....:P)

Skrevet

prøvende og bomsa: trist at dere blir med videre. Jeg håpet at dere ville få positiv test :)

Vi får følge hverandre de neste ukene.

Håper denne tråden blir like lang som den forrige ;)

Denne runden skal det klaffe for oss!!!

TR skal ikke komme i uke 49.....holde seg langt borte :)

Prøvende: det er så godt å høre at du kan smile og går rundt og har en positiv innstilling, det er flott gjort etter så mange pp du har :)

Stå på!

Neste gang er det din tur ;)

Skrevet

Da går en trist og deppa metti inn i denne tråden. Ikke fått tanta enda men var hos legen i dag og han sa at han så ikke antydning til noe på ultra lyden pluss neg test . Så da venter jeg bare på tanta

Skrevet

*Trøster deg med en klem*

Du skal se vettu metti 3pp at denne runden klaffer for oss alle sammen!!! Vi får holde motet oppe selv om det til tider kan være vanskelig.

Velkommen til dere som er nye :)

Skrevet

eg ska ta hostesaft og wild yam denne mnd tenkte eg .. Det hjalp jo så godt på spottingen til fiffi jente 09 . så da tror eg at eg må prøve det eg og..

Denne mnd skal det klaffe !!! eg godtar ikkje annet

Skrevet

hallo Dossa, ja her var det negativ test i går så da er jeg også over i neste pp.

Håper bare mensen kommer fort slik at jeg blir med i uke 49.

Jeg har hatt litt lengre syklus etter fødselen.

Skrevet

Jøss, kom den meldingen igjen..?

Uansett så har jeg nå fått mensen så da har jeg vel IKM den 9. desember med 30dagers syklus.

Jeg skal på Sivert Høyem konsert i morgen og gjett hvem som skal ta seg øl?

Kanskje to også...:-)

Jeg har hengt meg opp i et tall når vi har holdt på med denne prøvingen.

Og det er tallet 4.

Jeg ble gravid førstegang i 4 pp, men mistet.

Gravid igjen 4 måneder etter det, og fikk min kjære lille keiser.

Gravid igjen på 4pp, men mistet da også....

Og nå er vi inne i 2pp.....hva om at jeg bare sier at jeg er i 4pp.....kommer jeg da til å bli gravid?

Eller kommer jeg til å bli gravid om 2pp?

He he he...mye rart skal man nå gå å gruble på...men tenk så skuffet jeg blir hvis 5pp kommer???

Å det er jo ikke usansynlig..:-P

Håper ingen tar mine funderinger alvorlige...Ha en fin kveld jenter, gleder meg til å (dessverre) følge dere en måned til...:-)

Skrevet

må vel bare henge etter med inn i uke 39 jeg òg :(:( Tok test igår noe jeg hadde lovt meg selv at jeg skulle klare å vente med..hehe! å den var negativ som bare det og TR idag så da har jeg IKM 6. Desember jeg òg.

Går over i 7pp gikk på 5 pp sist så er litt utolmodig nå da gulljenta blir 3 år strax.

Passa ikke med El på en onsdag så håper det klaffer bedre denne måneden...

Skrevet

mener selvfølgelig uke 49!!

Skrevet

Da kom tanta på ikm dagen... Gla for at tanta komme når hu ska.... Men alikevel trist over at min største drøm ikke ble oppfylt!!

Håper så inderlig at det ska skje denne mnd.... Håpe håpe

Skrevet

Jeg også kommer inn hit, har en augustgutt fra før, så kanskje den sitter nå

;)

Skrevet

God morgen jenter :)

Her i gården holder TR på å gjøre seg ferdig, jeg blør mindre og mindre, og nesten ikke noe idag.

Synes det egentlig er litt rart, TR kom på mandag og alt idag har det sluttet å blø.....jeg pleier å blø opp til 6 dager.

Bare godt å bli kvitt TR, håper det blir kjempe lenge til neste gang tanta dukker opp ;)

Denne pp skal jeg ta hostesaft og dobbel dose med folat. Er bare i min 4pp, men begynner å bli utålmodig. Jeg vil bli gravid NÅ :)

Denne gangen er det vår tur jenter!!

Prates

Klem

Gjest jegogfrøetjegmistet
Skrevet

Godmorgen fikk mensen i går så da henger jeg vel her en runde til.

Med 27 dagers syklus er eggløsning ca den 23 og ikm den 7 desember.

Dette blir pp 5.

På den lyse siden vet jeg taket være eggløsningstestene at jeg har eggløsning.

Og jeg har blitt regelmesig med en syklus på 27 dager.

Så da er det jo bare og håpe at kroppen er på plass igjen etter MA en.

Skrevet

Jeg tenkte også å ta hostesaft .. Hvilken bruker du når begynner du og ta det og hvor mye ? Pga spottingen har jeg også lurt på å begynne med wild yam. Men kjenner jeg er skeptisk til å begynne å klusse for mye. Er redd for å ødelegge syklusen ..

I dag skal eg reise en dagstur til hytta og ligge i boblebadet ute. Blir deilig !!!!

Skrevet

Jeg kommer til å ta solvipect 3 ganger om dagen, om morran-ettermiddagen og før jeg legger meg :) Håper det skal gjøre susen jeg da....hehe....wild yam har jeg ikke vært borti, heller ikke bidronning.

Noen som veit når de produktene skal brukes?

Hostesaft skal vel brukes fra siste dag i mens og frem til EL :)

Jeg blir med deg jeg metti ;) høres sååå deilig med boblebad og samtidig nyte naturen rundt seg :)

Skrevet

Tr kom på mandag etter MYE venting.

Dette blir vår 4.pp.

De andre syklusene (etter pilleslutt) har vært på

23, 21 og siste på 46 dager. Hos en tur til gynekolg ble det oppdaget

noen cyster på eggstokkene og jeg har sannsynligvis ikke hatt noen eggløsning (så langt). Nå håper jeg på normal syklus med el og ikm Ca 6-7 desember. Har kjøpt meg Termometer i håp om å bli litt kolokere, og ha noe å slå i boret med ved et eventuelt legebesøk.

Men med en liten en som fortsatt våkner litt i løpet av natten har jeg ikke den største troen på korrekte målinger hver dag. :D

Skrevet

Hei jenter...

Ettersom TR kom på dagen som antatt går jeg nå over i prøveperiode 12. Blir nok El testing igjen denne mnd da den lurte meg og kom to dager før antatt.. Prøver å holde humøret oppe men må innrømme at jeg er rimelig kjei nå egentlig..

Jeg har kuttet ut nesten alt av remedier som skal hjelpe da det rotet til syklusen min helt. Nå tar jeg bare bidronninggele og folat og syklusen er klokkeklar igjen..:):) Håper det snart er vår tid,hadde håpet på ett sommerbarn da jeg har to vårbarn og ett høstbarn..men ser ut til å bli enten høst el vinterbarn denne gangen hvis vi får det til da..:)

Nå skal mannen min ha ferie i 14 dager så kansje dette er vår mnd,får jo El i ferien jeg da og mye lediggang..hehe..

Ha en fortsatt fin dag jenter!:):)

Skrevet

Jeg melder meg inn i IKM-klubb uke 49 allerede! Ingen TR, men negativ test idag (kan fortsatt være håp), men jeg tar sorgen på forskudd å bare hopper inne her! Har egentlig IKM idag, men er mulig TR ikke kommer før i helgen!

Uansett blir jeg helt GAAAL av å ta tester - negativt - vente - osv!!!

Det som er positivt er at jeg kan følge denne flotte gjengen her videre!!! Så får vi håpe på at årets julegave til oss selv er en SPIRE!

Skrevet

Heia jenter, jeg heier på dere!!!! :-)

Makeno 4, nei så synd altså, hadde jo så håpet at vi "trekløveret" skulle gå over sammen på 1. tri...., men du må ikke gi opp altså, det SKAL gå til slutt!!! Du tenker ikke vurdere Pergo da?? Tror det er mange som har registrerte EL som bare trenger dette ekstra puffet for å piffe opp EL,n litt!! Uansett masse lykke til. Jeg blir nok spent følge med og snike i tråden deres fremover. Har blitt en skikkelig "bimoholiker" :-)

Lykke til jenter!!!!

Skrevet

Jeg holder på å bli gal!!!! Hvor blir det av tr??? Trodde syklusen skulle bli helt perfekt jeg nå, siden jeg har hatt pergorunde, og el kom akkurat på dag 14?? åhh, er så lei av å måtte vente på alt....

Dagens utblåsning:=)

Skrevet

å forresten... Når det gjelder bidronninggele, så skal det ta fra syklusens 1.dag til el, og wildjam fra el og tre dager fram :)

Skrevet

Da kom TR her også:/

Har hatt lange sykluser, men de siste mnd stabilt på 31 dager, så rekker akkurat å være med her med IKM søndag 12.des

Håper virkelig på augustbaby!

Dette er måneden for oss jenter!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...