Gå til innhold

Dagar igjen tysdag 09.11.10??

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har eg 36 dagar igjen til termin, minus 8 dagar. Er oppsett til planlagt keisersnitt 8 dagar før termin!

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

59 :) Nå begynner det virkelig å nærme seg føler jeg! *spennende*

Skrevet

62 dager igjen:-)

Skrevet

3 dager igjen:) skal nyte di siste dagene, om det så er 14 dager igjen.....:) virkelig NYTE....:)

Skrevet

I dag er det 11 dg igjen til termin her <3 Skal pakke den berømte bagen i dag er planen. :)

Skrevet

19. Trodde jammen det var igang i går med regelmessige harde rier, 2-3 min mellom hver. Men var visst bare falsk alarm. Moden, men ingen åpning:(

Skrevet

9 dager igjen :-) Spennende...

Skrevet

1 dag igjen til termin! :) Men er nok innstilt på å måtte gå over denne gangen :/

Skrevet

Ingen!!!!!! I dag er liksom den store dagen, men foreløpig er det ingen tegn til at det vil skje noe. -Så en må vel bare smøre seg med litt mer tålmodighet.

Skrevet

29 dager igjen.

Hodet til babyen har festet seg godt ned i bekkenet, fikk jeg vite på kontroll igår. :)

Skrevet

10 dager igjen som det er klin umulig å nyte på grunn av den sinnsyke kløen her:(

Jeg blir snart gal!

Skrevet

14 dage igjen :-) Jeg er kjempe spent og håper jeg snart kan holde lille gull i armene!!

Skrevet

56 dager igjen her.

trodde virkelig det var noe som startet her i natt. var noen fryktelig vonde kynnere og mensmurring som holdt på en stund. men heldigvis ble det ikke noe mere, så lille mann blir der litt til :)

Skrevet

50 dager, og nå syns jeg virkelig det begynner å nærme seg.

Skrevet

44 dager igjen! Det går sakte men sikkert nedover...

Skrevet

Jeg har 64 dager igjen.Kan det ikke gå fortere da??? Vil at tiden skal gå litt fortere enn den gjør nå.

Skrevet

23 dager igjen :) Men tror min prinsesse nr. to kommer litt før tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...