sovehje<3rte +jente+aprilspire Skrevet 9. november 2010 #1 Del Skrevet 9. november 2010 Får ikke sove om natten lenger. Dette svangerskapet er totalt ulikt det forrige... Tror jeg har diabetes, kreft og tørr ikke sovne fordi jeg tror jeg er døden nær, i tillegg til at babyen er død. Er 16+5 - fikk mage tidlig (en bløt,lubben mage). -Tisser ofte og hele tiden. Urinveisinfeksjon flere ganger. Må opp om natten (noe jeg ikke måtte i forrige sv.sk.) - Uvanlig avføring. - Stikkende smerter i magen. Ofte og intense. Virker som kynnere, men det er jo svært tidlig? - Ryggproblemer, ryggen stivner om natten, det kjennes ut som den er knekt tvers av.. Klarer nesten ikke å snu meg, og heller ikke stå opp, men må opp flere ganger for å bøye og tøye så jeg klarer å sovne igjen. - Kraftig hodepine annenhver dag. Det som bekymrer meg mest er de intense magesmertene... Det kan umulig vere livmoren som strekker seg! Er det andre som har det slik? I mitt forrige svangerskap hadde jeg INGEN plager foruten om litt ryggplager. Var da 19 år, og er nå 24 år. Åh..blir så redd! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142535593-er-s%C3%A5-bekymret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. november 2010 #2 Del Skrevet 9. november 2010 Har du vært på UL eller hørt hjertelyd? Jeg har også mange av disse symptomene som du kjenner. Sover ikke på natta, hodepine, bløt og hard avføring (vekslende), stikkende smerter i magen både høyt og lavt, og det føles som om jeg er på vei til å få UVI. Må bare huske å drikke MASSE, ikke iskaldt vann for da kan avføringen bli altfor hard igjen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142535593-er-s%C3%A5-bekymret/#findComment-142535639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå