Gå til innhold

Da var det min tur til å sitte her med rietelleren :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dette tar seg opp, så er det nesten for godt til å være sant. 12 dager igjen til termin! Riene kommer med 5 min. mellomrom og varer ca halvannet minutt. Så får vi se!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til!!

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Krysser fingrene for deg!

Lykke til :)

Skrevet

Å joda, det var nok lureri denne gangen. Satt oppe med slike rier fra 01.00 til 04.00. Da gikk det lengre tid i mellom, så tenkte jeg at jeg måtte lage meg et puterede i sofaen og prøve å sove litt, i tilfelle det bare var en pause. Var jo stuptrøtt :) Men jeg er ikke i tvil om at det var ekte rier, fordi jeg stod og smurte mat, og da hadde jeg en ri som ikke gikk bort ved bevegelse.

Det blåste og snødde skikkelig i natt, så tenkte egentlig at tida var inne. Typisk at man skal ut i skikkelig snøvær når man skal føde :)

Men om ikke annet, så var det jo en fin forvarsel på at noe skjer nedi der. Merker jeg er ganske øm og støl i korsryggen i dag.

Skrevet

Oi, da var det vel på tide å komme seg avgårde da? Spennende! -du er vel kanskje godt igang nå :) Ltkke til uansett :D

Skrevet

Lureri ja, jaja, er ålreit det også da ;)

Skrevet

HESTESTUDINA: Husker å ha lest at du og hadde det slik noen ganger. Vet du hvor mange dager det gikk fra første "lureri" til det faktisk ble fødsel?

Skrevet

Tja, jeg tror det var sånn ca 2 uker fra første maserie, men etterhvert var jo kynnerne mer hyppige og sterkere, og da var det bare noen dager igjen :)

Håper det ikke er så lenge igjen da :)

Skrevet

2 uker??? Hmmm... kunne du ikke sagt 2 dager da :D :D Utrolig hvor utålmodig man kan bli altså!

Men i forgårs kom slimproppen, i natt rier og i dag litt til slimpropp. Så jeg ser jo forsåvidt enden i tunellen.

Det som jeg syntes var så godt, var at det var masse bevegelser i natt innimellom riene. Så det tyder jo på at babyen trives og har god puls etter riene. Syntes det var en god bekreftelse :)

Hvordan barker det i veg med ny baby i huset da? Syns 6-åringen det er stas?

Skrevet

Hehehe... Ja var kanskje litt umotiverende det ;)

Men siden slimproppen har kommet også, så innbilder jeg meg at det skjer noe før det altså! Jeg så ikke noe til den berømte proppen. Dessuten varte mine maserier mye kortere enn dine.

Helt fantastisk her, jeg er forelska og i lykkerus og syns han er så søt og god og nydelig at jeg får helt vondt og vil helst ligge og se på og lukte på ham hele døgnet hehe :D SUKK! Får ikke gjort stor annet da, så jeg er glad mannen min er hjemme et par uker...

Storebror er stolt og syns han er søt, men jeg har jo litt dårlig samvittighet da - litt lite tid til ham og litt lite tålmodighet. Men det går seg nok til etterhvert :)

Skrevet

Hei du

Lureri er forferdelig kjedelig greier! Har hatt det samme i 6 dager, både jordmor og sykehuset regnet med at jeg ville føde i helgen ( hadde ul i går) og regnet med at jeg ikke ville møte opp pga allerede fødsel. Jada.. og her sitter jeg, mer lureri i dag. Kroppen blir nokså sliten av det, samt at man fra før av er lei den laaaaaaaaaaange ventetiden.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...