LittLykkelig Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Dere som ikke har lest eller sett youtubevideoen burde la være. Angrer på at jeg så det. Det setter seg i sjela som et ondt sår som nok aldri kommer til å gå vekk. Måtte skru av etter noen sekunder og gråt etterpå. Klarte ikke se mer. At noen kan være så grusomme!!!!!
Gjest Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg har sett den videoen. Veit egentlig ikke om jeg orker å snakke om det det er så ufattelig grusomt!!! Jeg satt med klump i halsen i flere uker etterpå. Ønsker ikke annet en helvette for menneskene bak dette. Håper personen/e råtner langsomt bort i en smertefull død. Ja, nå var jeg kanskje gotesk! Men INGEN, absolut INGEN forklarlig unnskyldning for å gjøre dette mot et lite uskyldig barn!! Æsj, nå fikk jeg den klumpen i halsen igjen
LittLykkelig Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Nei vet! Må jo være ondere enn satan selv for å gjøre noe sånt. Det er uten tvil det verste jeg har hørt i hele mitt liv. Har helt ondt i magen. Måtte bare få det ut. Delt sorg er halv sorg eller noe sånt..
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Hvorfor??? Hvorfor kan noen få seg til å gjøre noe sånn??? Voldta en 6 mdn gammel baby?!?! Det er sykt. Det er helt sykt. Det er ufattelig.
mammaløve Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Huff...og huff....og huff!! Dette var grusomt! Stikker i hjertet. Sitter her og klamrer meg fast i min egen lille baby som ingen skal få gjøre noe vondt! Er i utgangspunktet i mot dødsstraff, men i dette tilfellet vet jeg ikke helt hva jeg skal tenke. Det er bare det verste jeg har hørt....den nydelige lille jenta som ser ut som hun sover. Med kroppen full av sår og skrammer. De er ikke mennesker de som kan gjøre noe sånt. De er ikke dyr heller, de er bare ondskapsfulle skapninger som bør låses inne og glemmes.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Jeg har sett denne videoen, og lest om saken, en forsåvidt gammel sak- men like jævlig uansett!! Grunnen til at denne ligger på youtube er jo for å øke bevissheten til folk om at dette skjer OFTE! Det blir som regel bare ikke snakket så mye om,-nettop fordi det er så vondt og grusomt! Det har mer eller mindre vært tabu å snakke om disse sakene før, men med denne baby Brianna saken, og Baby P- håper politiet, media og foreldre at folk skal se slike ting tidligere! Det er alltid noen som har hatt en mistanke, eller rett og slett visst hva som foregår, men som ikke tør si noe til myndighetene! Det blir som med denne Kristoffer saken også..Bestemoren ville rett og slett ikke tro at det var noen som var slem mot han, og lukket øynene for det- Hun sier det jo selv, hun angrer noe sinnsykt på det! Tenk å sitte med tanken om at man kunne gjort noe..Bedre med en mistanke for mye, en å se en annen vei sier nå jeg!
LittLykkelig Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Ja synes det er bra at det blir tatt fram og får fokus. Denne saken har rystet meg langt inn i sjela, måtte gråte to ganger igår etterpå. Og jeg gråter sjeeelden av avisoppslag, TV, film osv. Men bildene av den lille kroppen (sønnen min er like gammel) med blåmerker og bitemerker har brent seg inn på netthinna. Og det var jo verdens vakreste lille engel. Det at folk kan være så onde tvers igjennom ryster meg! Begynte å tenke på de gangene når jeg har vært sliten og nesten sint på lillemann fordi han ikke vil sove o.l. Fikk så enormt dårlig samvittighet. En baby er livets største gave. Måtte kose masse med han inatt og bare kjenne hvor høyt jeg elsker han. Alle barn fortjener å ha gode foreldre. Må nesten gråte nå igjen når jeg tenker på henne stakkar som sikkert nesten ikke fikk oppleve øyeblikk med trygghet og glede. Bare fæle foreldre og smerte. Nei det er ubegripelig. Eneste som trøster meg er at hun nå har det bra og at de garantert får sin straff in the end.. Hvis jeg kunne blitt en superhelt ville jeg valgt å være en overgrepshevner som snek seg inn til slike mennesker og kastrerte dem i søvne. Ja et ødelagt liv fortjener i det minste et ødelagt sexliv tilbake! Og disse fortjener MYYYYE verre ting. Selv om jeg synes dødsstraff i dette tilfellet ville vært å slippe for lett unna. Onde ONDE mennesker!
RompeRock Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Det er rett og slett bare for jævlig! Det finnes egentlig ikke ord for hva jeg føler. Jeg fatter ikke hvordan noen kan gjøre noe slikt. Stakkars stakkars lille jente. Har hun aldri fått føle kjærlighet, godhet og varme? Var det virkelig ingen som brydde seg om henne? Hva får noen til å kaste en liten baby opp i taket, for så å la henne falle rett ned? Hvordan kan noen være i stand til å voldta? Jeg vil egentlig ikke forstå hvordan og hvorfor. Jeg vil bare at ingen barn skal måtte lide. Det er ingen som ber om å bli født. Vi må ta vare på det mest verdifulle vi har! Skulle ønske jeg kunne beskytte alle barn mot alt det vonde. Holdt dem tett inntil og gitt dem all min varme. Hjertet mitt har fått en brist, og jeg kommer alltid til å minnes de barna som lider. Måtte vi aldri glemme. Og måtte vi være i stand til å se ondskap før den skjer! Måtte bare skrive dette. Klem til dere.
mammaløve Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Åh Alicia82, jeg har hatt det akkurat som deg etter jeg så de videoene. Jeg begynte å gråte nå ved kveldsstellet til småen fordi det føltes så overveldende sinnsykt at noen kan finne på å gjøre noe fælt mot et nydelig, forsvarsløst lite spedbarn. Og tenk de gangene jeg har vært oppgitt over småen fordi han har villet opp midt på natten, eller har grått og grått. Jeg får så vondt i mammahjertet! Jeg tenker på det hele tiden. Og tanken på at det hele tiden blir begått sånn og verre urett mot barn er helt grusom! Jeg har hatt så lyst til å jobbe i barnevernet, og har tatt utdannelse deretter. Men nå kjenner jeg at jeg nesten må revurdere det når tiden kommer til arbeidssøking. Tenk om jeg skulle ha snublet over en sånn sak som det der. Jeg hadde kommet til å miste fullstendig kontrollen over meg selv, og gått sånn løs på de foreldrene som ingen har sett maken til!
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Jeg kjenner at det preger meg, dagen etter. Jeg har puslet og passet på babyen min i dag. Det er så vondt å tenke på at noen barn har det sånn. også en baby. De kan jo ikke si fra. Annet enn å skrike. Stakkars. Jeg leste at de hadde kastet henne i luften uten å ta henne imot. Det er jo helt grusomt!! Helt forferdelig. Hvis jeg hadde mistenkt at noen hadde det sånn skulle jeg uten tvil sagt i fra til barnevernet. Ingen skal måtte leve sånn!
LittLykkelig Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2010 Helt enig. Det er godt å kjenne på hvor glad man er i babyen sin og å lære seg å se the big picture når man er irritert og frustrert. Har i allefall satt mye mer pris på ungen min bevisst etter at jeg hørte om denne forferdelige saken. Bevisstgjøring! Og de som kan snu ryggen til noe sånt fortjener sterk straff de også! Kan man stoppe det, så skal man stoppe det.
W29 Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 brianna lopez er et navn jeg aldri i mitt liv kommer til å glemme. Og til dere som foreslår dødsstraff, det er alt for mildt, i slike saker burde det gjelde med "et øye for et øye, en tann for en tann", la dem gå gjennom akkurat det samme de har utsatt den lille uskyldige vakre jenta for! Vi skylder Brianna at hun aldri skal bli glemt, gråter bare jeg tenker på henne.
<3Minesmå<3 Skrevet 10. november 2010 #13 Skrevet 10. november 2010 Jeg har verken sett/lest eller hørt noe om denne videoen dere snakker om. men bare av å lese det dere har skrevet her fikk jeg frysninger på hele kroppen å en forferdelig følelse inni meg!! Skjønner ikke hva som foregår inni hodet på denne personen som i det hele tatt kan tenke seg å gjøre noe sånt mot en liten baby!! Tragisk!! Stakkars unge! Sånne folk fortjener ikke å leve i denne verden spør du meg!!! Åh, jeg blir sint av å snakke om det!!
Gjest Skrevet 10. november 2010 #14 Skrevet 10. november 2010 Huff, jeg har også gått og tenkt på henne i dag. I går etter at jeg så på bildene/film på youtube så får jeg dem ikke ut av hodet. Det er virkelig en syk verden der ute..!
<3Minesmå<3 Skrevet 10. november 2010 #15 Skrevet 10. november 2010 Og nå angrer jeg til å med for at jeg leste dette innlegget! Er så glad i gutten min! Elsker han over aaaalt i verden å det skal jeg fortsette å vise av hele mitt hjerte til jeg ligger i graven!
FruFrydmedtotette Skrevet 10. november 2010 #16 Skrevet 10. november 2010 jeg har heller ikke sett denne videoen,og det skal jeg heller ikke! Makter ikke å se slik ondskap manifistert i bilder/film. Jeg og,som mamma for første gang:) skriver sitter her med gåsehud over hele kroppen. Har en søster som jobber i politiet og hun har sagt til meg tidligere i forbindelse med at vi snakket om at det er ubegripelig at man kan være slem mot små barn at jeg hadde aldri trodd hvor mange spedbarn (og selvsagt barn) som blir misbrukt. Voldtatt før de er engang året. Dette skjer ofte,her hjemme i trygge Norge. -Ikke til å tro! Jeg spurte da hvordan hu klarte å ha den jobben hu har,å se disse bildene,snakke sivilsert med overgripere, hvorpå hun sier han det gjør hun ikke. Alt av grove overgrepssaker mot barn er blir videresendt til spesialenheter som tar seg av dette. Ellers så hadde hu aldri kunnet ha den jobben hu har som hu selv sier. Det å bli mamma gjør noe med hjertet ens,at det er fysisk mulig å virkelig elske et annet menneske så inderlig og dypt som man elsker ungen sin er helt magisk. I natt skal jeg ikke bli så mye som litt oppgitt over nattmating eller noe. Han er det største som har hendt meg,og det å bli irritert over småting virker bare helt jernt når en leser ting som dette.
LittLykkelig Skrevet 11. november 2010 Forfatter #17 Skrevet 11. november 2010 Jeg trodde alltid at jeg hadde fått et kall. At jeg skulle jobbe med slike saker og hjelpe de barna som hadde det så vondt. Etter å ha kjent på reaksjonen min på denne saken og merket hvor hjertet mitt har forandret seg etter å ha blitt mamma, så hadde jeg aldri klart å hatt en sånn jobb tror jeg. Hadde grått i flere år om jeg hadde fått en sak som dette. Synes det er fint med vekkere jeg, at vi setter større pris på barnet vårt og får øynene opp for hva som faktisk foregår bak lukkede dører. Det at 3 stk utførte disse handlingene og bestemor og onkel visste om det, men ikke gjorde noe, gjør meg helt kvalm. Forstår ikke at det er mulig. Ondskap i verste form.
sillyfilly og Olivia Skrevet 11. november 2010 #18 Skrevet 11. november 2010 Ja det er faktisk det verste! At to mennesker visste om det! Jeg får vondt langt inni hjertet mitt når jeg tenker på henne. Den vakre lille jentebabyen. Hvordan kan noen være så slemme mot den skjønne lille ungen? Jeg forstår at man blir "gal" av å høre på skrikingen og jeg har selv ofte kjent at "åh nå kaster jeg ungen i veggen" fordi jeg har vært så sliten, men da legger jeg henne fra meg og ber om avlastning. Man gjør bare ikke slike ting mot et forsvarsløst lite barn.. Det er så fælt å tenke på at hun ikke ble mer enn 6 mnd gammel.. At hun ble behandlet så ille. Det er grusomt. Det er helt feil. Det er ikke sånn det skal være. Som videoen sa. Det skal ikke være vondt å være et barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå