Fuego Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Sliter sånn med å spise, og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Må plage i meg omtrent alt jeg spiser. Det er så slitsomt!! Noen som er i samme sitausjon, eller som vet om noe som kan hjelpe meg? Setter stor pris på svar.
Fuego Skrevet 8. november 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2010 Fikk forresten barn for 5 mnd. siden, men hadde ingen problemer med matlysten når jeg var gravid.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 Nutridrink. Det er "flytende næring". Jeg går utifra du syns det er bedre å drikke enn å spise? Sånn hadde jeg det ihvertfall lenge. De smaker ganske godt noen av de. Så får du ihvertfall i deg næring og du slipper å tvinge deg selv til å spise.
Babyønske �� Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Prøv med tilskudd av B-vitamin, evt Sanasol eller Biovit en periode. Det kan øke matlysten.
Fuego Skrevet 9. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2010 Takk for svar. Har prøvd nutrilett en periode, men det koster jo ganske mye. Men jeg drikker protein og karbo shake da, i det minste Jeg får skaffe meg b-vitaminer da, og håpe det hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå