Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Ser ut som om håret mørkner noe nå når det blir mer av det. Hun har helt lys hud og veldig blå øyne. Hvilke farger tror dere hun kler? Er så vanskelig å kle henne da hun ikke kler de samme fargene som våre to andre barn og meg selv, vi er alle mørke (det samme er faren)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Kan tenke meg at hun er fin i grønt, brunt og blått
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Ingen fasit på slikt, men ofte kler de jordfarger. Grønt, brunt, burgunder. Mørke farger. Unngå pastell:)
Ranveig R Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Sånn er jenta vår og. Her i huset går det i sterke fargar; lilla, lyng, raudt, blått, og faktisk også lyse-/limegrønt (som eg aldri hadde tenkt kunne bli bra på ho, før vi fekk eit limegrønt plagg og prøvde det), samt jordfargar; brunt, mørk olivengrønt. Det einaste eg *veit* at ho ikkje kler er babyrosa, heilt lyseblått, lys, lys lilla og beige. Beige er verkeleg "drepen", då ser ho seriøst ut som eit spøkelse. Eller i alle fall eit laken. No som ho er blitt ganske stor (3 år), og har litt farge i kinnene kan ho og bruke noko rosa, så lenge det ikkje er heilt, heilt lyst.
Ranveig R Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 http://www.facebook.com/photo.php?pid=3641828&l=ea3d6e5536&id=670782526 Grønt er skjønt )
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 En baby med lyst hår og lys hud ville jeg absolutt kledd i lyse farger, lys turkis f.eks. kan være nydelig til hår med rødskjær. Mørke farger til mørke, lyse farger til lyse. I mørke farger vil hun jo "forsvinne"!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Har en nydelig røptopp på 2 år, og han kler veldig godt grønt, og også blått og brunt. Ser ellers fin ut i det meste, men rødt kler jeg han ikke så ofte i :-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 De jeg kjenner som har rødt hår har veldig grønne øyne, så når de går i grønt kommer øynene veldig godt fram! Synes rødhårete mennesker er noe av det fineste som finnes=)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Jenta mi er helt lys i huden, rødt hår og knall blå øyne. Hun kler alle sterke farger, som lilla, rødt, turkis, blått, brunt og grønt. Syns også hun kler lyseblått da det står så fint til øynene. Rosa, syrin og andre duse farger bruker jeg bare i blanding med sterke farger, f.eks striper. Må være rart for dere å få et lyst barn - her er det lett å se hvor genene er hentet fra ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #11 Skrevet 9. november 2010 Jeg ville nok holdt meg unna pastellfarger da det vil få henne til å se veldig blass ut, og heller gå for jordfarger og litt klare farger. Ikke rødt og oransje. Exen min hadde en sønn som hadde lyst, rødlig hår og hvit hud og moren hans kledde han konsekvent i rødt og oransje....Grusomt. Men han var nydelig i blått. (Hadde blå øyne).
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #12 Skrevet 9. november 2010 Takk for svar! Jeg syns hun er fin i sterk rosa, men ikke babyrosa. Jordfarger liker jeg ikke, så det er ikke førstevalget. Skal prøve turkis og lime. Det er kjemperart at hun skulle få slike farger. Mannen min sier han vil dna-teste henne;) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå