Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Er det noen her som kan gjøre underverker med ei 29 år gammel dame? Jeg skal ut med noen venninner og jeg er nesten aldri ute lengre. Hjemme går jeg å daffer rundt i joggebukse. Til vanlig har jeg "vanlige" klær- ikke noe å snu seg etter på gata altså..Men jeg føler jeg vil være litt mere den typen nå siden jeg skal ut. Vil stasje meg opp skikkelig. Men er egentlig helt blank! Jeg har noen kg for mye spesielt rundt magen (ikke alt for mange slik at jeg er tjukk altså, men det er ikke fint med trange topper for å si det slik..Ihvertfall må jeg ha ei bukse med høyt liv:) Ellers har jeg langt tykt rødlig hår er 1.65 høy og 65 kg. Tips mottas med takk! P.S Gjerne send link til sider hvor jeg kan få et inntrykk av klær og sminke:)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hold in strømpebukse var et bra tips ja:) Men...Blir ikke rumpa "flat" i tillegg som magen da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Bare husk at "less is more". Synes du burde gå for noe sort, uten glitter og ikke blankt stoff. Hva med trange bukser og en litt vid topp med noen kule øreringer? Du kan fint ha høye heler når du er såpass lav. Tror jeg hadde gått for det:). Hadde også gått for sotede øyne og naturlig lip gloss.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Ville kjøpt en slik hold in singlet på lindex heller.. Liker ikke at rumpa blir flat i trusa.. Også ville jeg hatt en trang bukse eller kul tights, støveletter utenpå og en litt kul topp som ikke er for trang. Kanskje litt utringing siden du ikke har miniskjørt? Sotede øyne og lipgloss er en vinner. Og enten vilt og bølgete hår eller slettet med rettetang. Og store kule øredobber. Skal ut til helga selv og den stilen kommer jeg til å kjøre
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Jeg har faktisk vært inne på tanken på sorte tights slike som ser litt "skinnaktige" ut(?) Men er jeg for gammel til å gå med sånne? Hvor får jeg i så fall kjøpt slike tights (ikke sånne som skinner altså). Jeg har forøvrig noen cellulitter på baksiden av lårene..vil ikke de vises med tights eller andre trange bukser? Hvilken topp kan jeg ha til da?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 hold in singlet? Har de noe som løfter rumpa å eller? hehehe Vet ikke helt hvordan man legger "sotete" øyne jeg men...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Hehe jeg er 28 år da.. Bruker skinntights. Kjøpte en fin en til 199 på cubus for en stund siden. Da føler man seg sexy. Så lenge man har en topp som går litt nedfor rumpa så er det fint synes jeg. Tror ikke cellulittene vises igjennom. På byen er det nå mørkt uansett.. Hehe Og de har helt sikkert noe som løfter rumpa!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 de har noen bra holdinn strømpebukser på lindex som ikke gjør rompa flat men er god til å holde inn magen og låra.....d en har jeg brukt masse når jeg ikke er gravid (kjøp den i en str mindre en det du vanligvis bruker, det måtte jeg i allefall) ellers var det mange andre fine tips her, men må si jeg er uenig i det med skinn tigths; det er IKKE sexy spør du meg, men det er jo smak og behag ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Takkk for fine tips..Skrevet liste..i morgen er det lønningsdag, da er det bare å løpe å kjøpe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå