Gå til innhold

Utrogestan (progesteronkapsler)

Anbefalte innlegg

Gjest Snuskeruska

Hei!

Jeg har 7 esker Utrogestan progesteronkapsler som jeg ikke trenger. Disse kan tas vaginalt, slik som Progestan, eller svelges - samme effekt men man slipper klinet som renner ut etterpå. ;)

Hver eske inneholder 30 kapsler à 200 mg progesteron. Hvis noen er interessert, kan de kjøpe dem for 50 kr pr eske. Utløpsdato februar og mars 2011 (flest i mars).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142534911-utrogestan-progesteronkapsler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er vant med at Progestan settes vaginalt og har fortsatt med dette nå når jeg fikk Utrogestan, men kom over denne tråde hvor det stod at Utrogestan kunne svelges også?? Når jeg prøver å lese på det nederlandske pakningsvedlegget, ser det ut som om det står at man kan ta det med et glass vann uten at jeg kan nederlandsk, da..

Er det riktig at den både kan svelges OG settes vaginalt? Syns det høres så rart ut?

Er enig med deg der altså...

Men det er jo ikke så veldig bra med informasjon på disse kapslene (Progestan) pga de ikke er registert som markedsført preparat i Norge - og klinikken jeg går til visste ikke at Utrogestan var det nye preparatet -så det er jo mulig - men jeg klarer ikke helt å tro det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...