mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Idag er jeg 8+3 uker på vei! Jeg var hos legen på fredag, men hun gjorde ikke noe undersøkelse på meg da, for de hadde begynt me at de ikke tar full undersøkelse osv før i uke 12 ? jeg var jo å fikk høre hjertelyden osv før i uke 12 me min datter ? hvorfor er det flyttet ? jaja, er ikke noe å gjør med! er bare å vente!! tror jeg blir tullete! føler jeg buler ut snart!! mn kan jo ikk få mage så tili? jeg må være veldig oppblåst !! ellers går jeg å er sulten døgnet rundt, men når jeg skal spise klarer jeg ingenting!! hvorfor ? noen som har noen råd til hva jeg kan gjør ? er ikke speisetlt kvalm lenger heller.. men blir jo veldig slapp når jeg ikke får i meg mat!.. tenker bare på sjokolade! men kan ikke spise det hver dag heller!!.. håper dette går over snart!! ..
Happy happy:) Skrevet 9. november 2010 #2 Skrevet 9. november 2010 Jeg er 8+1 og skal ikke på lege før jeg er 12+1. Føler meg akkurat som deg, småkvalm og må spise hele tiden for å holde det i sjakk. Sliter på jobb, travelt. Føler også att magen buler ut, har allerede lagt på meg ett par kilo, og buksene er trangere over magen. Ingen mat som frister her heller, varm mat er det beste. Har faktisk begynt å lure på om jeg kan være lengre på vei enn jeg tror, da jeg er liten og spinkel, la på meg totalt 8 kg første svangerskap, og de kom ikke før sent. Pluss att mensen har vært uregelmessig i hele år. Men jeg gikk på p-pillen til august så jeg har mine tvil. Får bare vente i spenning på første legetime, lenge igjen da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå