Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde lagt henne fra meg på et håndkle på badegulvet (i ryggleie altså), og plutselig så lå hun på magen med ansiktet godt planta ned i gulvet, stakkar Hvordan fikk hun til det liksom?? Hun legger seg ofte over på siden, for er ikke så veldig fan av å ligge på ryggen, men har aldri kommet seg helt rundt før gitt.. Hun kom seg heldigvis fra det hele med helsen i god behold, men lettere sjokkert tror jeg hehe;)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hohoho.-..her kan det nok hende du får nok å henge fingra i etterhvert ja! Hehe
ulydia Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Oj, det har eg aldri høyrt om ein gong. Godt gjort av ei så lita tutte!
mamman til to gutter Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Min gjorde det også veldig tidlig et par ganger, men det var nok rett og slett helt tilfeldig. Den ene gangen lå han i senga vår og når pappaen gikk fra han lå han på siden og når jeg gikk inn litt etterpå, lå han på magen. Den andre gangen så jeg at han snudde seg. Da lå han på gulvet og nærmest vred seg over på magen med armene langs siden. Måten han gjorde det på krevde ikke mye muskler og det skjedde kun de to gangene. Jeg husker ikke hvor gammel han var, men jeg tror det skjedde før 6ukerskontrollen... Etter det snudde han seg ikke før han var ca 3mnd og da på den "vanlige" måten hvor de løfter seg opp på albuene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Ja, jeg regner også med at det var helt tilfeldig, for noe annet ville jo vært rart egentlig, den lave alderen tatt i betraktning Men hun er ihvertfall veldig sterk i kroppen sin, og jeg så at hun tok et skikkelig "byks" da hun veltet seg rundt, selv om det nok ikke var helt meningen hehe. Hun ruller seg også over fra mage til rygg hele tiden, men også det er jo tilfeldig/ hell i uhell, da det kun skyldes dårlig balanse sies det, før de blir en del eldre og klarer å rulle bevisst.
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Oiiiiii..Jøsses...Så morro da, men det var tidlig ja. Kan jo være at lille jenta di er tidlig ute også med å rulle seg over..Kanskje ikke bevisst da. Men alle babyer er jo forskjellig med å utvikle seg. Ja plutselig snur dem seg rundt osv...Utrolig hvor fort denne utviklingen går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå