Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er ny her. Kan være det er flere innlegg som mitt, men orket ikke søke meg gjennom masse.

Det har seg slik at vi har bestemte oss for å prøve å prøve å bli gravide. Det endte med at jeg sluttet midt i p-pille brettet. Dvs at jeg sluttet i perioden rett før eggløsning.

Jeg vet at ingen kan si meg om jeg er gravid, men spørsmålet mitt er mer om det er mulig å kunne bli gravid så fort? Det er ca en uke siden jeg sluttet på pillene å har ikke fått mensen. (Noe som jeg forstår de fleste får når de sluttet midt i ett brett)

Håper noen orker å svare :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er mulig hvis dere hadde sex rett før eller rundt den tiden du sluttet på pillen. :)

Skrevet

Det er stor variasjon i når ein får igjen mensen etter p-pille slutt, somme får den ikkje igjen på fleire månadar.

Får håpe du er gravid då, og viss ikkje får vi håpe at mensen dukkar opp snart, slik at de kan kome i gong;)

Skrevet

Meg igjen her.

Har hatt ganske mye murringer nederst i magen de siste dagene. Regnet egentlig med at det var TR som var på vei. Så i dag fikk jeg en liten blødning (kun når jeg trøket meg). Dette var kun en gang, så ingenting mer. Hmmmmm, rare greier dette. Jeg pleier å ha ganske store blødninger når jeg har "normal" mensen.

Noen som har noen ideer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...