Gå til innhold

Mer utflod enn vanlig. Hurra, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikm om en uke. Nå opplever jeg mer utflod enn vanlig, og håper selvfølgelig at dette er et graviditetstegn!!

Noen som har opplevd dette?

(Jeg føler meg litt oppblåst også! Men det har jo akkurat vært helg med gode utskeielser, så forklaringen kan jo ligge der;)

Men så er jeg litt redd for at utfloden er forsinket eggløsning? Vet ikke om jeg er helt i rute igjen etter sa-en, selv om jeg hadde vanlig menstruasjon for tre uker siden. Ser ofte at folk her inne snakker om el-slim...

Takk for herlige svar!

Ha en fin kveld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er utfloden hvit?? det var det eneste tegnet mitt denne mnd i jungelen av pms symptomer som skilte seg ut og som jeg ikke hadde hatt før....jaggu fikk jeg ikke positiv test:-)

Skrevet

Mer utflod var den eneste grunne til at jeg tok en test på søndag,har en liten gutt på 5 mnd og hadde ikke begynt på noe prevansjon da vi ønska oss to tette. Men jaggu,tror du ikke den var positiv! Så nå blir jeg (om spira sitter) 2 barns mor i løpet av et år!

Lykke til!:)

Skrevet

Kjempegreier! Gratulerer:) Jeg har blitt gravid ved første eller andre forsøk de tre gangene jeg har vært gravid (1ma, 1 sa og ei jente på 5). Så det er nesten sånn at jeg forventer at det skal skje fort igjen! Satser på det, og at den økte utfloden er et symptom på at herlige tider er i vente!

;) Men så var det dette el-slimet da, noen som kan beskrive det? Hvilke andre symptom kommer samtidig med eggløsningen?

Skrevet

Ja, utfloden er lys, omtrent samme farge som bleika toalettpapir;) Er du gravid nå Lillemy, eller var dette tidligere graviditet? Hvis du er gravid nå: Gratulerer! Det ser ut som du har måttet vente lenge!!

Skrevet

Jepp, utflod var en av de tegnene jeg fikk. Som jeg normalt ikke har i det hele tatt fra el til ikm.

Krysser fingrene for at du kommer inn i juliklubben.-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...