Gå til innhold

Ustabil syklus og en uke over ikm

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Skulle hatt mensen 2.nov,men den uteble.. Helt bombesikker på at mensen er rett rundt hjørne.Men neiiida,er små plaget med ustabile sykluser fra før,så jeg er vant med at det kan være litt forskjell mnd til mnd,men denne mnd var det skikkelig irriterende at det skulle bli en sånn ventepåtantamnd!!!!

Har tatt 2 tester,begge negative. Vi har hatt oss annen hver dag,og vet at vi traff eggløsningen. Hvorfor kan ikke bare tante komme hæ?? La meg slippe å gå å vente å vente ??

Måtte bare lufte meg litt,er så leiiii av å vente!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

skjønner frustrasjonen,lett å si at d ordner seg nok,men en blir jo stresset uansett, jeg har ikke hatt tante rød siden 8 sept,å er ikke gravid heller,har fått beskjed om at det kommer når det kommer,men JA det er fryktelig frustrerende når en venter og prøver.

lykke til uansett :)

Skrevet

Det er kjempe kjipt,ikke lett å være tolmodig nei... Dag 40 nå..Ingen mens,negativ test :/ Lykke til du også :)

Skrevet

er akkurat som jeg skulle skrevet det selv dette her. Skulle hatt mensen 7.november, men ingenting har skjedd. To negative tester, tirsdag og i dag.

Har en trykkende og litt rar følelse på venstre side, innimellom også på høyre side. Føler meg helt rar, men ingen tante kommer.

Håper det løser seg for deg snart :-)

Skrevet

Det samme til deg :) Her har det ikke kommet noen mensen ennå,merkelig dette... Har ingen " tegn " som tilsier at jeg skulle være gravid heller. Går bare her å venter på mensen, så jeg kan starte på ny PP

Skrevet

hvordan går det med deg?

Jeg fikk endelig mensen i natt. Så da kan vi prøve på nytt igjen :-)

Skrevet

Så heldig du er. Her skjer det ingenting!!!

Er så irriterende altså. Har bare lyst at tanta skal komme nå så jeg kan begynne på ny pp. Idag er jeg vell på dag 48 eller no.Kommet ut av tellinga :P

Skrevet

Er du sikker på at du hadde el?? Jeg har lest at tida mellom el og ikm er ganske stabil +/- 1dag.(vanlig er mellom 12-18dager). Men hvis du ikke har hatt el enda så kommer heller ikke mensen..

Hvis egget slapp da du hadde el ville jeg nesten tro at du var gravid men at testene ikke viser noe enda.. Tror ikke det går an å ha så lang lutealfase..

Jeg er ingen ekspert, men skriver ut ifra det jeg har lest.. Uansett så får du ha masse lykke til:)

Skrevet

Skal jeg si som sant er så er jeg ikke sikker. Jeg "tror" jeg har hatt el etter smertene å bedømme,men sikker er jeg ikke.

Har testet litt med el strimmel,men stoler ikke på dem.Klarer ikke tyde dem 100%.

Ja,man skulle virkelig tro jeg er gravid,men etter 3 neagtive tester har jeg ingen tro på det lenger. Er en uke siden sist jeg testet nå.

Skjønner ikke hva som skjer jeg. Har hatt lange sykluser før,men dette tar kaka fullstendig :(

Tuuusen takk,tolmodighet er en dyd altså :P

Skrevet

Rett etter at jeg svarte på innlegge klarte jeg ikke dy meg... måtte teste med den siste El strimmeln jeg hadde, kjempe positiv !!! :o

Makan til surr altså.... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...