Gå til innhold

Begynnende bekkenløsning allerede??

Anbefalte innlegg

Har lest litt om bekkenløsning, men synes det som står er litt diffust.. Er kun 5+2 i dag, så bekkenet kan vel ikke begynne å krangle så tidlig vel? Det er første svangerskap.

Jeg har mye smerter i halebeinet og i korsryggen. Har stikkende smerter ut i lysken og ned i beinene. I dag har jeg fått vondt på høyre side, i et bein inni rompeballen? Kjennes ut som et det leddet som jeg beveger når jeg flytter beinet framover. Det verker mest når jeg står og går.

Har en del kilo for mye, og en et bein som er litt svakt, så det hjelper vel kanskje ikke på saken..?

Kan det være begynnende bekkenløsning tro?

Fortsetter under...

Jeg har bekkenløsning (er 27 uker i dag), og det kjennes ca akkurat ut sånn som det du beskriver. Selv om de fleste får det senere i svangerskapet så er det jo også en del som får det tidlig, og både noen ekstra kilo og et svakt bein er vel risikofaktorer. Jeg ville tatt en tur til legen og sjekka det, for bekkenl. blir fort mye verre om du ikke får riktig behandling/nok hvile:)

Jeg har bekkenløsning (er 27 uker i dag), og det kjennes ca akkurat ut sånn som det du beskriver. Selv om de fleste får det senere i svangerskapet så er det jo også en del som får det tidlig, og både noen ekstra kilo og et svakt bein er vel risikofaktorer. Jeg ville tatt en tur til legen og sjekka det, for bekkenl. blir fort mye verre om du ikke får riktig behandling/nok hvile:)

Takk for svar :) Har liksom ikke lyst å komme til legen uten grunn, men mulig jeg må komme meg til legen etterhvert. Må bare få bytta fastlege, for hun jeg har vil jeg IKKE gå til i graviditeten.

I dag har jeg hatt veldig vondt i ryggen, og i høyre lår/bein.. Håper inderlig at det gir seg, men begynner å bli litt bekymret. Æsj..

Var det forrige svangerskapet ditt det første? For hører jo om folk som får det tidlig i de neste svangerskapene, men så tidlig i første? Hmmm.. Ikke blitt noe bedre i dag akkurat. Merker jeg beveger meg senere og annerledes, og det stikker kraftig i halebenet.. Skal skifte fastlege NÅ, så satser på at jeg får en time snart. Takk for tilbakemeldinger :)

• 2 uker senere...

Annonse

Håper du har fått hjelp nå... men husk at ivf svangerskap begynner med MYE hormoner... jeg hadde ivf sv.skap sist og hadde bekkenløsning tidlig og isjas smerter i perioder. Dette var ikke mitt første sv.skap da men...

Vet ikke om det er pga ivf behandlingen at man får bekkenløsning tidlig altså, men kjenner fler som har hatt ivf sv.skap og tidlig bekkenløsning.. Muligens bare tilfeldig men...

Håper det gir seg! Lykke til iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...