bamsemomsen Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 å tolke disse symptomene.. jeg har veldig mens murringer, ømme pupper, litt sånn vondt,ømm i magen.. negativ test på kvelden i dag. og morgen urin i går.. hva kan detta være
Gjest jegogfrøetjegmistet Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 kan være pms kan være spire. Jeg har veldige ømme pupper mellom eggløsning og mens. Når har du ikm? Pms symptomer er egentlig veldig lik spire så fram til ikm kan det egentlig tippe begge veier
bamsemomsen Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 jeg tror jeg hadde eggløsning rundt den 27 oktober.. jeg har ikke noe syklus å gå etter fordi jeg hadde en sa 7 oktober.. jeg håper jo spire
Gjest jegogfrøetjegmistet Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 pms symptomene mine er veldig rare i forhold til før jeg hadde en MA. du får bare vente og se eller du kan gjøre som meg og teste hver morgen til du får positiv test eller tanta kommer. Lykke til hvis el var den 27 vil jeg tru du har ikm i morgen eller overmorgen hvis man skal gå på normale sykluser, men det er jo håpløst å vite når du har hatt en SA jeg fikk jo mensen bare 22 dager ette MA. Har du testet eller venter du og ser den an?
bamsemomsen Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 jeg har testet men ikke på morgen urin. og sist jeg testa positiv skulle jeg hatt mens 21 sept. men testa ikke positiv før 28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå