cadence Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hadde igår kalas her i huset, 14 dager etter fødsel. Inviterte min familie på "førjulsmiddag"/tidlig farsdag/min bursdag/velkommen til verden Thea- middag. Min stemor klarte å raute ut av seg; "har du ikke gått ned noe etter fødselen du?" Dæven han steike, trodde " du er diiiger!" kommentaren var forbeholdt gravid-magen... Men nei da!!!! Jeg ble litt perpleks først, trodde ikke mine egne ører, men så kom hormontrollet frem: "Det der var utrolig frekt og uforskammet sagt!" smalt det fra meg. "Jeg har faktisk gått ned nesten 10 kg på 2 uker!" var min videre MONOLOG, for jeg tok helt styring på emnet. Det er faktisk snart kun det ekstra magevalke-fettet som er igjen og noe vann i kroppen (mest beina), og kun 4 kg ned til utgangsvekta mi (der jeg var før jeg ble gravid). Har allerede et lager av MM i fryseboksen pålydende 2,5-3 liter, så et sted tar jo kiloene veien *hehe*
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Huff så ufyselig! Det hadde jeg reagert kraftig på også :@ Grrrr... Bra du sa ifra da Håper alt er bra med deg ellers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå