ubuntu Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Noen med tips eller gode erfaringer? Han har trehjulssykkel og ski.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 jenta mi ønsker seg duplo og togbane
Anonym bruker Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Sønnen min som blir 3 i desember ønsker seg bare presanger han ) Og Lynet kake... Når jeg spør hva han ønsker seg inni presangene bare smiler han og sier masse papir Har virkelig ingen aning på hva jeg skal kjøpe. Hadde planer om å kjøpe en arbeidsbenk, men den har mormoren hans kjøpt nå.. Han har det meste. Håper det kommer masse tips her
Anonym bruker Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Kassaapparat, togbanedeler, puslespill, bøker, klosser, lego-brannstasjon
Puddingmama Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Min sønn ønsker seg en lilla gave... Andre ting, som vi tror han ønsker seg: Byggestaver, Duploting, perler, filmer (f.eks Knerten eller Emil), ski, bøker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå