bambi - stolt mamma Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Trenger sårt tips til hvordan jeg kan få baby til å flytte seg litt. Dulter litt borti han når han legger seg og presser på ribbeinet, men til ingen stor nytte. Blir å sitte helt stivt i ryggen, eller legge seg litt nedpå. Men med en gang jeg står opp igjen, eller setter meg skikkelig er han på plass igjen.. Samme siden, vell og merke.. Verker skikkelig i ribbeina til tider, og det er ikke så utrolig koselig.
mamma til 2 vakre stjerner Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jeg har hatt samme problemet med lille jenta mi. Hun legger seg helt opp i ribbeina på høyre side og sparker så jeg blir helt øm:-) Jeg har funnet ut at det å ta et bad og masere magen lett gjør at hun beveger seg, og det er utrolig godt for rygg og bekken og! Jeg har blitt rene badenymfa;-)
Bompibjørnen *født* Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Har hatt det sånn i godt og vel 2 mnd. nå.. eneste som hjelper for meg er å ligge.. forrige svangerskap var det på samme måte, bare enda verre, og jeg måtte legge meg ned nesten hvert 20 min for å holde ut.... det var VELDIG moro.. not.. Men det hjeper ikke uansett hvordan h*n ligger, så trøster meg med at jeg VET at det blir borte når babyen kommer ut.. Bare 2 mnd igjen Men lykke til, er jo ikke sikkert vi har det på samme måte, kan jo hende ditt bare er pga stillingen til baby. min er pga generell press mot ribbeina..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå