Gjest Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 3 mnd etter fødselen begynte jeg å røyte som bare pokker. Nå litt over 5 mnd siden fødselen, mister jeg fremdeles masse hår. Det ser ut som at noen har drept en katt med hårbørsten min hver gang jeg har gredd håret. Ser at håret mitt er blitt betraktelig tynnere!! Når stopper jeg å røyte sånn? Er redd jeg kommer til å bli skallet hvis dette fortsetter i sammen tempo....
*LillaMeg* Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Man slutter å miste hår 6-12mnd etter fødsel.. Jeg sluttet å røyte når han ble rundt 5mnd.. Plutselig så stoppet det, og nå stikker det nye småhår ut overalt.. Ser ut som en hårhjelm.. Hahaha..
Nicoline3 Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Hmmmm da har jeg altså minimun 2 mnd til å glede meg over dette lite hyggelige fenomenet....Gutten min er 3mnd, og jeg har mistet nok hår den siste uken til å strikke en hel genser!! Jeg har heldigvis veldig tykt hår,men det er IKKE gøy å miste så mye at det fyller hendene mine ved hver dusj... Ser også ut som en hel katt har tatt bopel i børsten min etter hver runde med den. Men men, er jo siste gangen dette her for meg, så da håper jeg å få igjen pryd busken etter hvert
*shehasmyheart* Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Akk ja:( Kjenner til det. Nå har det endelig stoppet, sånn nesten ihvertfall, her. Har holdt på i 3 mnd! Jeg har så tynt hår nå at det føles flaut... Kan tydelig se hårbunnen om jeg ikke er nøye når jeg steller meg. Men nå har jeg fin stuss i luggen, og ser at kommer litt smått på sidene. Så det kommer tilbake heldigvis:) Men det er skummelt når det står på som værst. Huff. Håper det gir seg hos deg snart. Og tviler på at du blir skallet. Det er utrolig hvor mye hår vi egentlig har på hodet. Jeg har ganske tynt hår fra før. Så jeg var rimelig sikker på at jeg ble skallet. Men, det er faktisk litt igjen her;) Et tips er å bruke en "myk" børste. Og ikke greie seg for ofte. Det var en artikkel på denne siden en gang. Kanskje det går ann å søke den opp?
mammaløve Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Huff ja, tetter sluket i dusjen hver gang jeg dusjer, jeg. Og fyller vasken med hår når jeg grer meg. Har holdt på sånn siden småen var 10 uker, og nå når han nesten er 4 måneder kjenner jeg at håret virkelig begynner å tynnes ut. Men fikk veldig tykt hår, og mistet nesten ingenting under graviditeten, så det føles kanskje mer dramatisk enn det er? Har heldigvis ikke hørt om noen som har blitt skallet etter fødselen, så klamrer meg fast i det! Men blir riktig lekkert når det skal vokse ut igjen. Piggsveis, og tynn hockey til midt på ryggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå