Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 5 mnd. har den siste måneden blitt utrolig sutrete, "kjefter" og gråter mye mer enn før, og jeg finner ikke ut noen grunn til det. Føler jeg har prøvd alt mulig, men begynner å tro at han bare har blitt ekstremt utålmodig.

Fra han ble født fram til ca. 4 mnd. var han svært rolig, gråt så og si aldri og virket veldig tilfreds, men den siste mnd. har alt snudd på hodet. Han har blitt veldig aktiv og kjeder seg fort. Skal helst ligge naken på badegulvet og skyve seg rundt, da er han fornøyd. Ikke vil han ligge/sitte i vogn lenger heller, for han skal være oppe å se seg rundt. Jeg tror han er misfornøyd for at han ikke kommer seg rundt som han vil, og bare er frustrert rett og slett.

Men så lurer jeg på om det kan være noe jeg har oversett. Men om han hadde hatt vondt ville han vel ikke vært glad når han spreller rundt på gulvet heller? Eller når han blir båret rundt? Vanskelig dette. Vil jo bare at han skal ha det bra og være fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke så mye å komme med, men har en gutt på 4 mnd som også syns det kan bli litt kjedelig i vognen dersom han ikke skal sove!

Har du mulighet til å ha bilstolen på vognen? Det kan vi, å på fine dager triller jeg ham i den så han kan få se litt! Da stor koser han seg! Kan gå lenge uten at han blir sint, bare ligger å kikker!

Har solskjerm ver ham og han sitter jo godt nedi stolen, så ser jo egentligt ikke såå mye, men tydeligvis nok!

Skrevet

Har nettopp byttet til sportsdel, slik at han får sitte litt opp å se når han er våken, men det er heller ikke bra nok plutselig. Han skal opp på armen å se rundt seg han. Smiler til alle han ser, og er storfornøyd. Sosial liten type :)

Skrevet

de er nysgjerrige små vesener, og blir sikkert frustrerte av denne mellomperioden der de ikke får til alt de vil. Min har blitt mye mer krevende siste par mnd. Vogn er ut, bilstol er fælt i lengden. Kjedelig å være hjemme. Vil helst at det skal skje noe, opp på fanget og følge med! Kanskje bæretøy kan hjelpe dere litt? Da kommer han opp og får følge med. Hjelper dessverre ikke så mye for oss, lillegull liker ikke å sitte så "fast"

Skrevet

Har litt problemer med bæresæla vi også ja :) Han er vel bare i en alder hvor han er frustrert. Er bare litt redd for at han vondt eller ikke har det noe bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...