Gå til innhold

Hvor mange er vi her?

Heanne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter eneggede tvillinggutter i februar. Fikk vite det på ordinær ul i uke 19. Ble rimelig sjokkert. Er på ul hver 14.dag fordi de er mono-chorionale, dvs de deler morkake. Heldigvis har de hver sin fostersekk. Har to gutter fra før på 4 og 2 år.

Skal ha ks pga to ks fra før. Skal føde i Stavanger.

Annonse

Vi har en gutt på 2 1/2 år, som skal bli storebror til tvillinger våren 2011 :)

Termin er satt til 28 april, men vi er vedlig spent på når de faktisk melder sin ankomst. Gutten vår er født 7 uker for tidlig, og det gikk jo bra, dermed håper vi at tvillingen ihvertfall ikke kommer tidligere enn det.

Vi vet ikke kjønn på tvillingene, og så lenge UL fortsetter å vise at de er friske begge to, vil vi ikke vite kjønn heller. Vi viste ikke kjønn på gutten vår før han ble født, og synes det ga litt ekstra hyggelig og spennende overaskelse helt til slutt :)

Jeg er i slutten av uke 18 nå.

Hei, dere!

Har akkurat fått vite at jeg har to spirer i magen (så to blinkende hjerter på tidlig UL i dag:-) Ble henvist til UL for å utelukke en exu (utenfor livmor), siden jeg har hatt dette før. Da har en større sjanse for at det skjer igjen. Spirene lå inni livmoren heldigvis :-) Er fremdeles i sjokk, og mannen min har brukt ettermiddagen på å søke etter ny bil på finn.no. Blir ikke aktuelt å handle noe ennå, men greit å sondere terrenget, mente han, he he. Skal på ny UL om to uker. Blir spennende!

Har forresten to barn fra før. Gutt på 5,5 og jente som blir 3 nå i desember.

Bor i Vestfold, og vet ikke om jeg kommer til å føde i Skien eller Tønsberg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...