Gå til innhold

Hvor mange er vi her?

Heanne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på hvor mange som titter innom her?

Og når dere har termin og sånt :)

Jeg er 24år, har ei jente på 6 år, en gutt på 4 og venter både jente og gutt i des. Har termin 29des, men regner med at de kommer først i desember:)

Er i Uke 34 nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter tvilling-gutter i januar (termin 5. februar) og har jente og gutt fra før på 5 og 3 år.

:-)

Skrevet

Venter tvillinger med ul termin 30 des.. Men cx målen bli mindre å mindre! :-( Så det skjer nok ei stond før ja.. Har to jenter fra før på 9 og 2 år.. :-)

Skrevet

Er 20 år, har en sønn på 1,5 år og venter gutt/jente tvillinger med termin 13.02 :).

Skrevet

Heisann..

jeg er også innom her :) venter gutt og jente 15 januar, og har ei lita tulle som blir 2 år

i februar.

Skrevet

Hei jeg pleier også å titte innom, skal ha to jenter i begynnelsen av feb. Dette er mine 2 første, skal føde på Ullevål.

Jobber fortsatt 50% i uke 27 nå, men skal ut i 100% svangerskapspenger fra neste uke:)

Håper dere har det bra!

Skrevet

Hei,

Vi venter eneggede guttetvillinger. Ingen tidligere barn. Jeg skal skal føde på Ullevål og de skal tas med keisersnitt i romjulen/evt. første dagene i januar. Guttene blir nok liggende på sykehuset en stund ettersom de tas ca 2 mnd tidligere enn termin.

Skrevet

hei:)

Jeg er 21 år, har ei jente på 2 år fra før, venter tvillingene 18 mars, vet det blir ei jente, men usikker på den andre enda, men får vel vite det etter hvert:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år fra Oslo. Venter en gutt og jente med termin 19 Mars.

Skal føde på Ullevål.

Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år,bor i Oslo. Venter en gutt og jente 19 Mars. Skal føde på Ullevål. Dette er mine første barn:)

Skrevet

Hei

Jeg har ei fra før som er 2,5 og venter tvillinger 2mai. Vet ikke hva det blir enda så er spent på UL i desember.

Er i uke 16 nå.

Skrevet

Hei er 44, venter mine første barn, tvillinger med opprinnelig termin 19.4.

Er nå i uke 17+3

Har fått plass på ullevål så er veldig glad for det :)

Blir spennende å følge med dere andre her.

Skrevet

Hei,

Er 30 år, ingen barn fra før og venter toegget tvilling gutter den 22 Januar :) Gleder meg så mye!!!!

Skrevet

Hei:) Jeg er 28 år fra Hamar. Har ei datter på 3 år og venter ei jente og en gutt i april:))

Skrevet

Hei:) 28 år, er førstegangs og venter eneggede gutter i januar!!!!! Gleder meg:):):)

Skrevet

Hei, 34 år og venter barn nr 3+4 med termin 10 mai :) er 14+2 i dag.

Vet ikke kjønn...

Skrevet

Hei. Eg er 31 år, har to jenter på 6 og 2 fra før. Venter jente og gutt i mars. Er i veke 20 nå:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 27år og venter jente og gutt med termin 1.februar.

Men ble lagt inn på sykehuset idag med alt for kort livmor:(

Håper di holder seg inne til jeg bikker uke 30, helst enda lengre...

Skrevet

Hei!

Jeg titter også stadig innom her :)

Er 30 år, har ingen barn fra før, og venter gutt og jente 3.februar. Altså er jeg 28+1 i dag :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg er 41 år og venter to jenter 01.01.2011.

Fra før har jeg to jenter på 11 og 3 år.

Jeg skal føde på KK i Bergen, hadde vært hyggelig å treffe andre, gjerne i samme alder.

Skrevet

Heiheii :)

21 år fra grimstad og venter 2 jenter 10.02.2011..

Førstegangsfødene så gleder meg veldig :))

Skrevet

Hei :)

Jeg er 25 år og venter jente og gutt, ul termin er 17. februar.

Det er mine første barn.

Skrevet

Jeg er i uke 37 nå.Jeg er 29 år, termin 9 desember, en gutt og ei jente. Har to jenter på snart 7 og snart 5 år(begge fyller året i desember).Skal føde på SUS.

Skrevet

Jeg er 41 og har termin midt i desember, men regner vel med at de kommer i månedsskiftet nov/des. Har tre barn på 6, 3 og 1 fra før. Tror det blir to jenter denne gangen, har en jente og to gutter fra før.

Skrevet

Jeg leser en del her inne.

29 år og venter tvillingjenter med termin 12.mars. Skal føde på KK i Bergen. Har en gutt på 7 og ei jente på snart 5 fra før.

Uke 23+3 idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...