Gå til innhold

Har kjøpt newborn set fra Stokke

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er virkelig genialt! Har sittet ved bordet og spist uten å holde baby for første gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den ser genial ut.. :D Har så lyst på den, og allerede fått samboer til å love at vi må ha en slik en til evt nestemann.. :P Kunne øsnke den kom i våres istede for i høst.. Nå er jo min for gammel, er ikke vits å kjøpe den nå for han sitter snart selv..

Skrevet

Forresten, hvordan setter man den fast? Eller står den løst på en måte? :P

Skrevet

Du klikker den på som en bilstol, kjempeenkelt :) Men man må ha noen forlengere under bena slik at ikke hele stolen velter. Men, jeg klarte helt fint å montere det selv :)

Skrevet

Hva kostet den? :) Har så lyst på.. Hehe, men er jo ikke vits her.. :P

Skrevet

999,-

Men, man trenger jo bare den - for uten tripp trapp stolen er den en helt vanlig vippestol. Så ville heller kjøpt denne enn f.eks babybjørn vippestol.

Skrevet

Ja, skal nok kjøpe den til evt nestemann.. Som sagt så er jo min lille 6mnd og snart klar for å sitte selv i tripp trapp stolen. Er jo ikke vits med en nyfødtdel da.. :)

Skrevet

Jeg også! Eller, har forhåndskjøpt den da, betalte den i butikken i dag og får den i neste uke når de får den inn i butikken ;-) Gleder meg - har ei lita frøken som ikke godtar å være på gulvet når resten av familien er samlet rundt middagsbordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...