Gå til innhold

Hvor vanlig er der med bivirkninger av nesesprayen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som har det?

Hva slags bivirkninger?

Er de kraftige?

Fungerer dere normalt under sprayperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har ikke hatt noen særlige bivirkninger. Litt "øm i tenna" de første dagene, men ikke noe mer enn det, enda i allefall.

Har gått på spray i 12 dager, dette er første gang.

Lykke til!

Skrevet

hei,

jeg har heller ikke hatt de største bivirkningene..hadde fryktet verre! har hatt litt hodepine,kvalme, ømme bryster, og murringer i underlivet..skal gå på spray en uke til, så dette har gått bra hittil. Det er også mitt første forsøk. :)

Skrevet

Jeg fungerte normalt i forhold til jobb og andre oppgaver, men hadde litt vondt i skuldrene, et par lette hetetokter, svak hodepine innimellom og litt trøtt. Men syntes ikke det var ille i det hele tatt i forhold til hva jeg hadde sett for meg, så gjør det gjerne igjen om jeg ikke blir gravid på fryseforsøket jeg skal ha :-)

Skrevet

Prøver igjen, første innlegg ville ikke lagre....

På første forsøk hadde jeg lite bivirkninger. Litt "treg" i tankegangen, og noen hetetokter 3 dager før sprøytestart.

Andre forsøk fikk jeg veldig humørsvigninger allerede 4 dager etter spraystart. Gav seg ikke etter sprøytestart. Hadde ferie i perioden, og jeg tviler på om jeg hadde klart å være på jobb.

Startet med spray igjen for en uke siden, og kjenner humørsvigningene komme:-s. Mye sinna og har lyst til å grine etterpå. Blir veldig sliten av sprayen også. Det går foreløpig fint å være på jobb, og satser på at det ikke blir så mye værre!

Skrevet

Jeg fikk ingen fysiske plager, men ble helt ødelagt psykisk. Har aldri vært så bunntrist i hele mitt liv. Gikk rundt som en zombie og ble 100% sykmeldt. Da sprayingen var over ble jeg meg selv igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...