Gurine og gulla Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Er det mange som har det? Hva slags bivirkninger? Er de kraftige? Fungerer dere normalt under sprayperioden?
fru optimist Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hei Jeg har ikke hatt noen særlige bivirkninger. Litt "øm i tenna" de første dagene, men ikke noe mer enn det, enda i allefall. Har gått på spray i 12 dager, dette er første gang. Lykke til!
AS-81 Skrevet 9. november 2010 #3 Skrevet 9. november 2010 hei, jeg har heller ikke hatt de største bivirkningene..hadde fryktet verre! har hatt litt hodepine,kvalme, ømme bryster, og murringer i underlivet..skal gå på spray en uke til, så dette har gått bra hittil. Det er også mitt første forsøk.
blåmeis:) Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Jeg fungerte normalt i forhold til jobb og andre oppgaver, men hadde litt vondt i skuldrene, et par lette hetetokter, svak hodepine innimellom og litt trøtt. Men syntes ikke det var ille i det hele tatt i forhold til hva jeg hadde sett for meg, så gjør det gjerne igjen om jeg ikke blir gravid på fryseforsøket jeg skal ha :-)
TanteTroll Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Prøver igjen, første innlegg ville ikke lagre.... På første forsøk hadde jeg lite bivirkninger. Litt "treg" i tankegangen, og noen hetetokter 3 dager før sprøytestart. Andre forsøk fikk jeg veldig humørsvigninger allerede 4 dager etter spraystart. Gav seg ikke etter sprøytestart. Hadde ferie i perioden, og jeg tviler på om jeg hadde klart å være på jobb. Startet med spray igjen for en uke siden, og kjenner humørsvigningene komme:-s. Mye sinna og har lyst til å grine etterpå. Blir veldig sliten av sprayen også. Det går foreløpig fint å være på jobb, og satser på at det ikke blir så mye værre!
Mus Skrevet 10. november 2010 #6 Skrevet 10. november 2010 Jeg fikk ingen fysiske plager, men ble helt ødelagt psykisk. Har aldri vært så bunntrist i hele mitt liv. Gikk rundt som en zombie og ble 100% sykmeldt. Da sprayingen var over ble jeg meg selv igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå