Izabelle Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Våknet av kraftig blødning i natt.... Dessverre mistet jeg den lille spiren i natt...... Kom veldig plutselig og overraskende på meg da jeg har et barn fra før, og trodde dette skulle gå bra..... Skal til gyn i morgen....
Du og jeg, og vi tre ;) Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Uff, føler med deg!! Har hatt 2 SA i sommer selv, så vet hvor tungt det er ! Var du langt på vei? Varme tanker går din vei !!
Izabelle Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 ca 5 1/2 uke, ikke så langt. Man får så mye tanker hvorfor det gikk galt, om det er noe med kroppen min, eller at jeg jobber for mye, trener for hardt osv.... Gikk så bra sist gang jeg var gravid, så ble nok litt paff i dag ja. Hvor lenge ventet du med å prøve igjen? Var du sykemeldt en stund fra jobb i starten?
Du og jeg, og vi tre ;) Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Like langt som jeg var på vei, begge gangene jeg hadde SA! Tenkte de samme tankene jeg også, men tror det er bare noe som skjer fordi det var noe galt med fosteret, og da er det jo faktisk bra at kroppen ordner opp selv, liten trøst jeg vet det .... Det er også ganske vanlig å ha en SA eller to i løpet av livet... Etter 1 SA, rakk jeg ikke få mensen før jeg var gravid igjen, men det gikk jo galt det også, så da ventet vi 1 mens, før vi prøvde igjen, men det tok en mens til før det klaffet igjen, og nå er jeg 10 + 0 i dag:)!! Jeg studerer, så jeg har ikke hatt noen sykemelding, men jeg har ikke trent på 2 mnd, siden jeg blødde litt i starten. Jeg har denne gangen fått tett oppfølging med ul, så det er deilig ! Og så går jeg på blodfortynnende og hcg - støtte! Det går nok bra neste gang skal du se, siden du har ett barn fra før også! Da vet du jo at du kan bli gravid ! Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg
trønderknøtt Skrevet 9. november 2010 #5 Skrevet 9. november 2010 Huff...føler med deg.. Hadde en SA selv før jeg fikk sistemann som nå er 10 mnd. Hadde da et barn fra før på 3,5 år hvor alt hadde gått smertefritt så jeg ble, som du, ganske paff over at det ikke gikk helt som det skulle. Jeg var da 8 uker på vei. Men, etter 2 mens var jeg gravid igjen og etter et fint sv.skap kom lille Oliver:)) Fikk ekstra tidlige UL for å bli beroliget i starten. Og nå er jeg jammen gravid igjen, men kjenner litt på redselen for å miste nå også ja. Men det går nok bra! MASSE LYKKE TIL:)))
♥Spirevipp♥ Skrevet 9. november 2010 #6 Skrevet 9. november 2010 Åhnei! Så utrolig trist....føler masse med deg! Hadde 2 SA før lillegutt, og det er ikke noe jeg unner noen å oppleve. Er jo så trist! Stort sett er det noe galt med morkaka når slik skjer har jeg hørt. Blødde du noe i forkant? Uff, nå ble jeg trist!
Izabelle Skrevet 9. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. november 2010 Fikk beskjed fra gyneokolog i dag at jeg har en truende abort........Gyn så på ultralyd en liten foster"pose"......... Ble litt sjokkert i dag...... Er sykemeldt ut uken, men man vet ikke om dette går....... Trodde aborten var komplett............... Flere som har opplevd dette?
Du og jeg, og vi tre ;) Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Herregud, så bra at du fortsatt er gravid !! Håper virkelig at dette går bra for deg, krysser alt som kan krysses:)! Har flere venninner som har hatt styrt blødninger i 1. trimester, og det har gått bra ! Masse lykke til, hold oss oppdatert da
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Jeg skal krysse alle mine fingre og tær for deg og spiren.
Mamma`n til A Skrevet 9. november 2010 #10 Skrevet 9. november 2010 Jeg hadde kraftige blødninger de første 4 mnd. Fikk beskjed om truende abort to ganger jeg og. Men det gikk helt fint, og nå er prinsen 4 år! Ikke fortvil, det er ennå håp:) Krysser fingrene for deg!
Izabelle Skrevet 10. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. november 2010 takk for gode og trøstende ord fra dere! Letter hverdagen min veldig, ikke noe moro å være hjemme å vente på at noe skal skje-... Ikke hatt blødning siden mandag, så jeg får bare vente å se hvordan dette går. Venter også på svar angående HCG nivå.
TonjeTherese89 Skrevet 10. november 2010 #12 Skrevet 10. november 2010 Var gravid for over et år siden, og da mistet jeg. Aner ikke hvor langt jeg var på vei. Uansett, jeg fikk beskjed om å vente med å bli gravid igjen til etter at jeg hadde hatt mensen minst en gang. Sikkert slik at man er sikker på at alle "restene" fra det forrige fosteret har kommet ut, og at livmoren skal fungere normalt igjen (kanskje).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå