amelia88 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Hei! de siste dagene har jeg hatt en del brun utflod. det startet ca 4-5 dager etter eggløsning. de to første dagene var det brunt, tredje dagen kom noen dråper av friskt blod, etter det var det bare brunt igjen, nå har jeg gått sånn i 5 dager. kjenner at det stikker litt i magen, minner litt om menssmerter bare at de ikke er så kraftig som de jeg pleier og ha. det er fortsatt 9 dager til jeg skal ha mensen. Håper virkelig noen vil svare meg, blir så utrolig frustrert av og ikke vite hva som skjer
Lille diamant Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Har opplevd det samme selv, faktisk to ganger. Og begge gangene var det festeblødning, og jeg var gravid det varte omtrent 3-4 dager hos meg for å så stoppe opp. Så kanskje du er gravid?
amelia88 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 tusen takk for svar:) jeg har tatt test, den var negativ. men det er vel kanskje altfor tidlig å ta den ennå?
Lille diamant Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Ja jeg fikk ikke positiv test før på ikm-dagen begge gangen, så du må nok bare smører deg med tålmodighet for det er jo så lett! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå