Lille diamant Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 I følge tidligere sykluser så skulle jeg hatt eggløsning lørdag 6.nov, men EL-testen jeg tok onsdag, torsdag og fredag ettermiddag var negative. Var så plutselig TOM for EL-tester, og fikk derfor ikke testet lørdag og søndag veldig krise!! hehe Hadde derimot EL-smerter lørdag kveld og søndagen var jeg veldig kvalm i tillegg. Og jeg hadde mest EL-slim lørdag og søndag... det kommer forsatt endel slim på papiret idag, og EL-test (som jeg endelig fikk i posten) var veldig positiv for å si det sånn og de gangene jeg har testet videre etter første positive test, så har jeg hatt positiv test i ihvertfall 2-3 dager etterpå. Men pleier å ha eggløsning dagen etter første positive test...puh.. veldig mye info, I know.. Så hvilken dag tror dere var eggløsningsdagen?? Mannen reiser imorgen, og blir borte lenge så er derfor jeg er så desperat ;o)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hvis dere hopper i køya i kveld, så er jo sjansene ganske store?! Husk at spermen klarer å holde seg levende i opptil 5-7 dager under gode forhold
Lille diamant Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 Ja vi har hoppet i køyen ganske mange dager nå, så ikveld blir siste sjansen for denne gang håper jo at eggløsningen var i går eller at den er senest imorgen! Problemet er at jeg skal prøve med Wild Yam etter eggløsning denne gangen, men da må jeg jo vite at den er overstått først glemte å skrive det i innlegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå