Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Sitter her med verdens nydeligste go'ing i fanget og er så lykkelig! Har en gutt fra før på 6 år, og så kom Ask til verden på torsdag. Tøffe fødselsdatoer på to tøffe brødre = 11.10.04 og 04.11.10 Egentlig skulle vi prøvd å fått nr 3 den 10.04.11, men det tror jeg blir fryktelig vrient hehe! Her er forøvrig fødselshistorien min: http://www.barnimagen.com/forum/thread/142532780 Håper det er noen fra 3.tri som har tid til å være her litt fremover, for det er/var så mange koselige folk der Har ikke så mye tid selv, men det er allerede endel jeg lurer på. Er jo tross alt 6 år siden sist jeg hadde nyfødt Hurra og jippi, jeg er så glad )))
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Hei! Gratulerer, takk for sist og velkommen etter! :-) I starten ble det lite nettsurfing for min del, men det begynner å ta seg opp igjen...grei sysselsetting når lillen ligger på puppen (konstant...).
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så masse lille Prinsen:=) Da har du også endelig født:) Husker deg godt fra 3.Trimister. Nå må du kose deg masse og nyte tida. Ukene bare flyr avgårde. Jenta mi er 5 uker alt.(Og vi hadde termin omtrent likt), bare at jeg fødte 3 uker før termin. De første ukene var hun så rolig, men det har snudd om nå. Mye skriking om kveldene og en del om nettene også. Så jeg er mer sliten enn jeg får kosa meg skikkelig. Håper bare det bedrer seg snart. Godt vi har dette forumet også. Mange gode råd og erfaringer fra hyggelige damer her:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Gratulerer så mye, og velkommen inn hit, husker deg fra 3.tri... Blir litt mindre tid til surfing her, hehe..Men flott forum å ha når man lurer på ting
HELomvending Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 Så godt å se igjen damene fra 3 trimester!!! Håper dere koser dere no voldsomt! <3
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 gratulerer så mye med lille Ask:) Utrolig fine datoer da,dette var nøye planlagt tenker jeg;) hehe Husker også deg fra 3.trimester. Fikk selv ei jente 6 oktober. Er som frøken_førstegangs-med gutt<3 sier, det blir mindre tid til å surfe her inne,men ett glimrende forum om man lurer på ting!
Novadona Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 Vælkømmin inn, kjekt å ha dere inn her..
cadence Skrevet 8. november 2010 #8 Skrevet 8. november 2010 Tjohei, velkommen etter:) Mye mindre tid til pc nå ja, definitivt, men veldig kjekt å ha dette forumet..10 år og 5 mnd siden jeg hadde ei på denne alderen sist, føler meg som førstegangs igjen*rødme* Nå skal jeg lese storyen din fra fødselen før det braker løs med amming og bleieskift igjen:)
Pumba78 Skrevet 8. november 2010 #9 Skrevet 8. november 2010 Ja, veldig bra med dette forumet, man føler seg jo helt lost som førstegangs! Håper fødslene gikk bra for alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå