Nynte Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Nå ligger han og sover igjen. Tok 10 minutter før han sovnet og sutret seg i søvn igjen.. Det er fjerde gangen han tar en powernap i dag. Og må vel ha enda en til før natta, hvis vi klarer.. Han har vært ekstremt sutrete i dag og sover bare powernaper og blir trøtt etter maks 1 time våken. Han er sutretre etter 10 min våkentid, men virker ikke trøtt før ca 1 time. Kaster alt han kommer over inn i munnen og tygger som han skulle vært desperat. Sikler ikke noe mer enn vanlig... Han pleier å putte alt i munnen, men synes det er ekstremt i dag. Flaskenekt har han også hatt. Fått i han litt grøt og vann på dagen, men flaska nekter han å ta... Skulle fått gjort litt husarbeid i dag jeg, men her har det virkelig gått i ett i dag.. Prøvde med litt dentinox, men ser ikke ut som har funka... Har ikke feber, men har til tider vært litt rød i kinnene de siste dagene og litt i dag. Ser ikke noen tann, men er hvit liksom der de første tennene skal komme... Eller så har han rett og slett en dårlig dag...hmmm
Turbojenta og lillesøster Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Her er det tenner på gang. Snuppa er 4,5 mnd og hiver også alt hun kommer over inn i munnen, inkludert sin egen arm (ikke bare hånda) og diverse klær hun kommer over både på stellebordet og faktisk kjolen hun hadde på!! Søvnen har vært merkbart dårligere, spesielt om natta etter at jeg kjente den første tanna komme gjennom. I tillegg opplever vi også flaskenekt, hun rett og slett bare tygger på tuten istedetfor å spise av den, og vet om enda ei som nekter flaska nå som tennene er på vei så det kan godt være din lille får tenner snart ja
Nynte Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Ja, og han spiser på alt av tøy også. På stellebordet tygger han maks på håndkle han ligger på. Ja, rett og slett alt som han kan få i munn. Dagen i dag har startet med å være 10 min blid og fornøyd, så har det vært surving og gråting. Nå har jeg endelig fått han til å sove en dupp, som sikkert blir maks 30 min som i går... Har forresten ikke merket noe forskjell på natta ennå, puh. Håper det ikke tar lang tid før tanna kommer altså, hvis det er det da...
stolt mamma 2010:) Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Det var deilig å lese. Har hatt en akkurat identisk dag. Mye sutring, gråting og tygging på alt han kommer over. Fint å lese, for begynte å bli litt bekymret. Han pleier nemlig aldri å sutre. Krysser fingrene for at tanna kommer snart ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå