Mjølkekua Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Snuppa på 5 mnd er fryktelig snørrete og hoster. Hun har litt feber, men ikke mye. Virker som hun er litt tung i pusten, men spiser greit og er ellers i godt humør. Greia er at hele huset har vært syke med stygg hoste og rennende nese over lengre tid. Er i grunn ikke i tvil om at hun har det samme som vi har/har hatt - og det går over med tid og stunder. Siden "alle" har det er det nok et virus og følgelig lite å gjøre noe med.. Men hun er jo liten, så blir jo litt bekymra for denne hosten :-( Hva ville dere gjort?
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 JEG ville nok kontaktet lege, fått legen til å lytte på henne, og fått disse lab.damene til å ta en crp på henne. Bare for å forsikre meg om at det ikke er noe hun trenger antibiotka for.. Men det er sikkert ingenting, og går over av seg selv.. men personlig ville jeg tatt med ungen til legen.. Nå er jo jeg en overbeskyttende førstegangsmamma da, så sikkert ikke alle som er like hysterikse som meg God bedring til lillingen din
abella Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Det viktigste er at hun spiser bra og har ok allmenntilstand. Så lenge det er greit pleier jeg å se det an. Siden dere alle er syke så er det jo mest sannsynlig det samme som feiler jenta deres. Jeg foretrekker dessuten å la kroppen få kjempe litt med sykdommen, liker ikke å gi medisiner til så små barn hvis det ikke er helt nødvendig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå