Gå til innhold

Skal til ny UL/kontroll på torsdag, grugleder meg :)

Anbefalte innlegg

Vil da være 15+2!! Alt bra på UL 11+0 og jeg kjenner liv innimellom, ikke spark, men bevegelser ;)

Når jeg ligger på ryggen ser jeg en liten klump på ca størrelse med en appelsin på venstre side - lurer på om det er babyen som ligger med ryggen/rumpa på den siden jeg?? Magen er jo helt skjev da, tør jo nesten ikke ta på den siden, og plutselig kan den forsvinne litt lenger inn, kjenner da disse "bevegelsene" - så tror det måååå være babyen, har ingen annen forklaring ;)

Når jeg skal til gyn på torsdag skal jeg ta opp dette med keisersnitt, guuuuuud jeg håper virkelig at jeg kan få det innvilget!!! Min medisinske lege støtter meg på keisersnitt av medisinske grunner, men aner jo ikke hva gyn kommer til å si?!

I tillegg til medisinske grunner har jeg skikkelig fødselsangst etter en forferdelig fødselsopplevelse jeg hadde for snart 5 år siden som visstnok kan skje igjen!! Tøff fødsel, massiv størblødning (2,5 liter), morkake som sitter fast, opphold på Intensiven med problemer med hjerte, nyrer, lever osv, blodoverføring etc, etc :(

Barnet hadde det fint da og alt vel med henne, men jeg slet noe vannvittig etterpå. Lå først på Intensiven første døgnet og deretter på barsel i 10 dager...

Hååååååååper jeg greier å snakke med gyn uten at jeg begynner å stor-tute (er litt ekstra emosjonell om dagene, men skulle ikke forundre meg om jeg hadde begynt å grine selv om jeg ikke var gravid også, hehe...) Hååååååper også at jeg får innvilget KS - gruer meg noe vannvittig til denne samtalen, men jeg måååå bare ta det opp!! Kollegaen min har jo allerede satt av en dato til meg hun da (snille sykepleier) - men må jo liksom snakke med legen/gyn om det og få "tillatelse".... Huff, at det skal være så vanskelig og at man gruer seg så fælt til noe så enkelt som en liten samtale - jeg er bare så redd for å få nei... :(

Gleder meg veldig til å se lille nurket igjen da ;)

Håper at alt er bra med den lille!!! Bare 3 dager igjen, time kl 0910 på torsdag, så kryss fingrene for meg jenter for både det ene og det andre ;)

Klem fra

Fortsetter under...

Masse lykke til,blir nok å gå bra både med ul å me praten med gyn, Han kan da ikke nekte for KS etter hva du gikk gjennom sist,å i å med at du enda sliter med "traumer" ifra sist så trur jeg ikke de er veldig vanskelige på slikt,skulle da bare mangle at man ikke få ks når man har gått gjennom noe slikt som deg.

Blir nok veldi stas å se lille sprell igjen,kunne ligget i timesvis selv å sett å sett på den lille som rører seg,drikker,å koser seg inni magene våre:)

masse lykke til med både det ene å det andre:)

varm klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...