Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja jeg klør å klør så jeg neste blir gal av å til,klør mest i hodet,litt på magen å alvorlig mye på puppene..puppene d klør verst på,å jaa det er jo digg å klø:)

mulig vi har svangerskapskløe,får bare håpe d ikke blir verre enn d er nå:)

JA!!! Det klør så jeg ikke får sove om natten. Plutselig slo deg meg at jeg leste om svangeskapskløe da jeg var gravid med lille prinsen. Men jeg var ikke plaget av kløe da. Men nå....åhhh...det klør, på magen, på leggene, i hodebunnen. Jeg blir gal. jeg smører og smører, prøver å ikke klø, men det hjelper ikke.

Leste at det er vanlig med svangerskapskløe de 3 siste mnd. Men jeg er jo ikke kommet lenger enn til uke 16. Håper det ikke skal holde på resten av svangerskapet, da blir det ikke mye søvn på meg.

Annonse

Hvis man er redd for at det skal være sv.kløe, så burde man snakke med lege for å få sjekka om det har noe med leveren å gjøre.. i vææærste tilfelle, så kan det være fare for både mor og barn... :/

bedre med en skjekk for mye en for lite :)

Jeg klør, men det gjør jeg vanligvis også, har eksemhud :-( Særlig ille på føtter og legger.... Mitt beste tips er å smøre mye med en god fuktighetskrem. Helsekosten har en som heter agrosan som hjelper mot kløe, er kjempe fin.

Jeg klør og klør jeg og. Spess på leggene og rumpeballene. Leggene ser jo helt grusomme ut, og det blir vel stygge arr der også. Tenkte over det i går i dusjen at jeg har en svak gul/brun farge over hele kroppen. Jeg er jo lys i huden ellers, nermere sakt kritthvit, kanskje lurt å få tatt en bl. prøve ang leveren?Eller er det hormonene tro?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...