StoltHønemor<3 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Jeg er 6+4 i dag, og nå er min jobb-bukse jaggu for trang.. Den går igjen, men er ubehagelig å ha på seg. Så i dag blir det purring med ny bukse på jobben.. Ellers så er jeg snufsete og begynner å bli forkjølet.. Jeg merker litt til at jeg faktisk holder på å grine mye i dag :/ Så ehh.. Blir spennende på jobb ja ) He he:p
Gjest Ayreon Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 "UÆÆÆ!! Har ingenting å ha på meg!!" -ja, kjenner den.... Stort sett følte jeg meg ok og var stolt av magen osv, men de dagene der - de kom med jevne mellomrom - helt frem til fødselen!! hehe... Synes egentlig de "ingentingoghapåmeg"-dagene er der ennå - 6 mnd etter... litt restemage som sørger for de ja Men ihvertfall,vet hvordan du har d... men så har vi litt lov og da... Purr på ny bukse, ellers kommer du i en stor deilig, joggebukse, så fikser de deg nok jobb-bukse ganske snart Håper du fikk en grei dag på jobb likevel
StoltHønemor<3 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2010 Ja, hehe.. akkurat slik har jeg det nå He he ) Jeg fikk en ny bukse i en strl større, men det var jo selvsagt for stor igjen.. Så ut som om rumpen min hadde doblet seg på 2 min! Så jeg måtte pent bruke den stramme, og da kom det en tåre eller to når jeg var i garderoben! He he! Men jeg skal ta en tur og kjøpe mamma-dressbukse, for min sjef sa det var ok.. Joda, en ok dag på jobben Jeg bare tenker på å sove om dagen for jeg er så trøtt, også svinger mitt humør opp og ned.. "Jeg er trøtt" , " Ja, kom igjen da så begynner vi wohoo" , "trøtt" He he =) Takk uansett =)
Leia_København Skrevet 9. november 2010 #4 Skrevet 9. november 2010 Trange bukser - kjenner det ja. 5+6 i dag og sitter med åpne olabukser på jobben (heldivis dekket til med en ponchomagevarmer så ingen kan se det.) Har også det med tårene...men er forkjøla så kan jo dekkedet til litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå