junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 Gutten min er bare 5 mnd så det er vel kanskje en stund til?
Mjølkekua Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Det er nok en stund til :-) Synes å huske at gutten min begynte med dette i 8 (9-10?) mnd alder, men skal ikke si helt sikkert. Han var i allefall ganske stor før han skjønte dette. Sikkert individuelle forskjeller også :-)
2010 Mammaen Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 Gutten her i huset gjør det. Han er 5 mnd.
Trio? Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Vår på 3,5 strekker armene rett ut og er ivrig på å bli løftet opp. Jeg har testet det litt når han ligger på teppet. Jeg strekker mine armer mot han og inviterer han opp. Responsen uteblir ikke - han strekker sine armer rett ut og ivrer etter å komme seg opp :-)
junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2010 Oj så tidlig... Ser jo at det kan være veldig varierende som alt annet, men tror nok det blir en stund til gutten min gjør det!
Trio? Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 Til gjengjeld så liker ikke vår å ligge på magen.... har kaster seg rundt på magen så fort han bare kan. Han holder hodet fint når han ligger på magen men han kan ikke løfte seg opp med armene slik jeg har sett flere andre på hans alder gjør. Det går vel litt i rykk og napp tenker jeg. Noe tidlig og noe seinere... :-)
Trio? Skrevet 8. november 2010 #7 Skrevet 8. november 2010 ehh kaster seg rundt på ryggen så fort han kan... :-)
junigutt2010venterjulibarn2011 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2010 Min klarer heller ikke å ha strake armer når han ligger på magen. Han ruller seg fra mage til rygg, men ikke andre veien.. Er utrolig stor forskjell på barna, man får nyte tiden og ikke vente på ting skal skje:))
Sweet Amber Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 Min snart 5 måneder gamle datter viser med armene at hun vil opp. Har bare gjort det noen dager og det er mulig at det bare en en tilfeldig armbevegelse som følger med sutrina hun gjør samtidig, men det ser ut som om det er en "ta meg opp" bevegelse i hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå