Gå til innhold

Jeg blir gaaaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over alt ser jeg gravide, enten det er på tv eller ute. På tv'n syns jeg den nye graviditetstesten vises hele tiden, den som viser hvor mange uker du er på vei. Og er det ikke det, så er det fødsler.

Jeg titter på mammaklær, babyklær, babyting.. Til og med på finn.no sitter jeg for å se om det er noe jeg kan slå til på, selv om jeg ikke er gravid enda en gang.. Jeg blir gal av denne ventinga jeg! Hehe! Er bare i 2.pp nå, men gud så utålmodig!

Sist klaffet det på 5. pp, men jeg har liksom ikke tid til å vente så lenge jeg da.. Hehe!

Ble så glad for at TR kom 29. oktober. Nå er jeg i full gang med el-testing (ALLEREDE!!! Må jo vite når el er, hehe)

Fra første mens etter p piller og til mens igjen gikk det 34 dager, så jeg er fornøyd med det.

El testen viser to veldig tydelige streker, men test vindustreken er ikke like sterk som den den skal måles opp med. Men jeg syns enda testen i dag var sterkere enn den i går..

Nærmer el seg? blir streken tydeligere og tydeligere når el nærmer seg? Sant skal sies at dette er første gang jeg bruker el.tester.

Herregud så utålmodig jeg er!! Men får vel bare skjerpe seg og legge vekk tanken. er vel da den kommer til å sitte! :-) Syyyyt syyyt!

Benytter samtidig denne tråden til å spørre om vi er flere som var her inne i 2006? Kan huske nicket Louse, Skildpadda, Aurora og babygullz!

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Dette var som å lese noe eg hadde skrevet! hehe.. er på finn.no hver dag for å se om det er noe lurt, og har vært på nippen til å kjøpe ting flere ganger! Er i 3pp og EL testene er bruk som gal! Jeg tror at den streken skal være sterkere enn kontroll streken.

Jeg prøver hver dag å roe meg ned, men så tenker eg litt.. hvorfor ikke glede seg over sånne små ting? jeg gruer meg litt til jeg blir gravid og skal vente i 9mnd på nurket! hehe.. Snakk om å gå på veggen da ja.. :)

Masse lykke til ;)

Skrevet

Vi damer er håpløse!! Hehe :-)

Hehe, du syns 9 mnd er for lenge? :-))

Skjønner hva du mener.. Jeg syns det er herlig og veldig spennende å være gravid også jeg da. Føler meg så fin og fjong. Elsker å kjenne bevegelser, spark og ikke minst det å se magen bevege seg. Det er liksom noe med det kosen å være gravid. Ikke minst det å føde og få barnet på brystet sitt for første gang. Det er herlig det..

Ååååh, som jeg gleder meg til å gjøre dette igjen! Enda det bare kunne gå ved å knipse i hendene!

Lykke til til dere også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...