Gjest Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 samboeren min har blank sperm , jeg har aldri sett det før med noen av de partnerene jeg har hatt i tidligere forhold. vi prøver som sakt å få barn men han nekter på at det er noe galt med han. er det noen av de som har blitt gravide som også har en mann med blank sperm? det er blankt med klomper med slim helt snodig ...
Misa+spire i magen<3 Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Jøss :-) Aldri hørt eller sett blank sperm før, men jeg vet gutta kan ha noe blankt lignende når de hisser seg opp, nærmest kalt glidemiddel.. Men mer kan ikke jeg svare på. Min har i hvertfall ganske hvitt sperm, men det kommer til tider i klumper. Hva det er det vet jeg ikke.. Men jeg har da blitt gravid med han før, så jeg tror ikke det spiller noe rolle. Hva med å få han til å teste kvaliteten? Har dere prøvd lenge?
Gjest Skrevet 8. november 2010 #3 Skrevet 8. november 2010 vi har prøvd i 7 mnd ... hehe skifta nick her det er nesten sonn at jeg vil gi opp snart... han har 1 barn fra før men han påstår at han altid har vært sonn. og hans sperm er Topp kvalitet hehehe ... jeg har vært å sjekket meg opp til 4 ganger på 7 mnd så det er ingenting galt med meg. jeg har også 1 barn fra før. han er tidligere rusm. jeg vet ikke om det skal ha noe å si på kvaliteten på spermet.
Misa+spire i magen<3 Skrevet 8. november 2010 #4 Skrevet 8. november 2010 Nå er ikke jeg noen doktor, men rusmidler kan vel være med å påvirke kvaliteten. Men i hvor stor grad, det vet jeg ikke. Så lenge han har barn fra før av, så er han jo i stand til å lage barn og det samme er jo du :-) Noen par klaffer det veldig lett med, andre tar det lang tid med. Hvorfor vet man vel ikke.. Jeg er også veldig utålmodig nå, enda dette bare er 2.pp. Så vi må nok bare smøre oss med tålmodighet. Sist jeg ble gravid, så tenkte jeg masse på det.. og det skjedde ikke noe. Den 5. og siste pp, ga jeg f.. rett og slett. Og vips.. Jeg var gravid jeg. Men jeg drakk hostesaft den pp'n også, men om det hadde noe å si, det kan man lure på! Kjører den for fullt igjen nå hvertfall! :-)
Gjest Skrevet 8. november 2010 #5 Skrevet 8. november 2010 hehe takk for du har troen på at dette får vi til kjempe hyggelig men som du sier vi får smøre oss me tolmodighet
katrineev Skrevet 8. november 2010 #6 Skrevet 8. november 2010 siden han har barn fra før så kan han da hvertfall så barn. så tror ikke jeg hadde bskymret meg noe veldig over det. med mindre rusmisbruket var etterhan ble far da... da kan de tnok stille seg litt anderledes.. jeg ahr heller aldri sett blakt sæd.
Gjest Skrevet 9. november 2010 #7 Skrevet 9. november 2010 han var så vidt begynt når han blei far. han blei far når han var 17 år så da tenker jeg at det kansje var anderledes da. og nå er han 25 år. han gikk på rus fra han var 16 til Han var 22 år. jeg får liksom ikke helt roen i meg når ingen andre har sett d hehe
Gjest Skrevet 9. november 2010 #8 Skrevet 9. november 2010 Har ikkje noke erfaring med sperm som er blank med ein gong. Men vanlegvis (mi erfaring) er spermen kvit først, for så å bli blank etter litt (enten det kjem i retur etter samleie, det ligg i kondomet eller det er på ei nøytral overflate som hud/møblar). Har ikkje høyrt om anna enn dette. Kanskje spermen hans på ein eller anna måte "blir ferdig" med det kvite stadiet før det kjem ut?
Gjest Skrevet 9. november 2010 #9 Skrevet 9. november 2010 kansje ... spermen hans er blankt uansett, litt skummelt hehe..
gladmamma<3 Skrevet 10. november 2010 #10 Skrevet 10. november 2010 Om han har vært/er rusmissbruker eller ei har det ingen betydning.... Min samboer har hatt sin fortid med rus i en del år...Jeg har blitt gravid 3 ganger innen 1år med ham...Ja, jeg har jo mistet 2 ganger, men det trenger ikke være det som er grunnen... Jeg har også vært borti helt blank sæd før med en tidligere partner...VELDIG merkelig...MEN denne sædn var sinnsyk tynn....Etter første gangen vi hadde sex, trodde jeg han hadde pissa i meg (sorry)....Men det var vist hans sæd...Jeg ble aldri gravid med ham,så her kan jeg verken bekrefte eller avkrefte...Burde tatt noen tester kanskje?
Gjest Skrevet 10. november 2010 #11 Skrevet 10. november 2010 jeg har prøvd å si til han at han bør sjekke seg men han er desverre for stolt til å gå til lege :S Godt det er andre der ute som har d samme som han min hehe det me pissinga hahah må le der, trudde det samme selv første gangen hehe <3
gladmamma<3 Skrevet 11. november 2010 #12 Skrevet 11. november 2010 Men finnes det ikke noe hjemmetester man kan teste på da? synes å ha lest det en plass.....Så da kan du bare kjøpe en sånn, også sier du til han at dette er en skikkelig MANNETEST! ....så legger du den i hånden hans....kverruelrer han må du fortelle ham at "vi må begynne en plass å lete, ta du din,skal jeg ta min"........... Egentlig er det bare å få lurt han til å tro at han har bestemt å tatt testen selv...hehe...Mannfolk er simple...
Gjest Skrevet 13. november 2010 #13 Skrevet 13. november 2010 hahahahahahaha *lersåjeggriner* morsomt ja må nesten gjøre noe sont du haha:D ikke dom den der
dincene Skrevet 13. november 2010 #14 Skrevet 13. november 2010 Kjøp en sånn pakke til spermtestinga på apoteket!! Jeg har ikke prøvd den sølv men har lest at det er fort gjort og enkelt å teste.
dincene Skrevet 13. november 2010 #15 Skrevet 13. november 2010 Leste nettopp dette her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article610884.ece Spennendes beskriva! Og legen min også sa at mannens sin sædprøve trenger ikke å vaere skyldig i dette her. Min mann hadde sånn mitt på treet. Han sa at hvis alt stemmer med meg så skal den sæden vaere helt grei å bli gravid. Jeg har også lest at bare 25% av befrukta egg overlever.... det er bare å smøre seg inn med tålmodighet (det har jeg i hvertfall gjort) og vente på din "tur" Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå