Lillemy89 Skrevet 8. november 2010 #1 Skrevet 8. november 2010 da har jeg innsett at mensmurring og vonde kynnere har kommet for å bli !! hehe er i uke 32+1 og jeg har siden lørdag startet å få VONDE kynnere. jeg var i butikken å handlet da det plutselig ble så vondt at jeg hang over handlevognen, ( da kom det en del rare blikk ) hehe og siden lørdag har det kommet en del vonde kynnere og mensmurringer. men det er jo ikke noe jevnt over det. så regner vel med at det bare er normalt og forbreder seg. jeg har funnet ut at å sette seg i dusjen under varmt vann, det er jammen meg godt når det gjør vondt :P er det noen andre som opplever dette. ? eller har noen lure trisk ?
Ziz Skrevet 8. november 2010 #2 Skrevet 8. november 2010 Noen lure triks har jeg beklageligvis ikke. Hatt og har det slik jeg og. Varmt vann har funket kjempebra på meg, så for å slippe å hoppe i dusjen hele tiden ville jeg investert i en skikkelig god varmeflaske/pute
Lillemy89 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2010 jeg har en varmepute, men ikke tenkt på den i hele tatt. men skal gi den et forsøk når var det du startet å få det slik ? og har det vart hele tiden ? ser du er på overtid nå ziz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå